הזרקת בוטוקס לפין

יש דברים שהמטרידים את כולנו, אבל אנחנו לא אוהבים לדבר עליהם. ואם אנו סובלים מהם, אנו תמיד נחשוב עליהם. והסטטיסטיקות מראות כי רוב הגברים סובלים מזה… או ליתר דיוק כל הגברים יסבלו מזה בגיל מסוים. אנחנו מדברים כמובן על בעיות זקפה ואין אונות, בעיות הפוגעות בתפקוד המיני. האם הזרקת בוטוקס לפין מביאה את הבשורה?
תוכן העיניינים
הזרקת בוטוקס לפין

אין אונות? על הזרקת בוטוקס לפין שמעת?

הפגיעה בתפקוד המיני משליכה על מצבנו הנפשי והרגשי, פוגעת בביטחון העצמי ואף משפיעה על היכולת שלנו לקיים מערכות יחסים תקינות. החדשות הטובות הן שאנו חיים בעידן שבו ישנם מבחר של פתרונות אפשריים. איננו מדברים על תרופות סבתא, אלא פתרונות המבוססים מבחינה מדעית והצליחו לפתור את הבעיה למיליוני גברים בכל העולם.  וכמובן חשוב להזכיר כי ישנם מטפלים ומכונים העוסקים בנושא, וניתן לפנות אליהם ולדבר על הנושא בפתיחות (תוך כדי שמירה על הדיסקרטיות של המטופלים).

אין אונות ובעיות זקפה

על פי המחקרים הרפואיים והסטטיסטיקות, אנו יודעים הרבה מאוד על בעיות אין אונות. למשל אנו יודעים כי מחצית מהגברים מעל גיל 40 סובלים מהבעיה. ואנו גם יודעים כי הבעיה אינה פוסחת על צעירים מהם.

ומבחינת הסיבות לאין אונות ובעיות זקפה, גם כאן אין סיבה אחת ויחידה. הסיבות יכולות להיות סיבות נפשיות ורגשיות, כמו גם סיבות פיזיות ורפואיות; ובמקרים רבים שילוב של סיבות רפואיות ונפשיות יחדיו.. הגורמים הפיזיים המביאים לבעיות זקפה הם בדרך כלל נגזרות של מחלת הסכרת, בעיות יתר לחץ דם ורמות גבוהות של כולסטרול. ושלושת הסיבות האלו בפני עצמן יכולות להסביר לנו מדוע הבעיה כל כך שכיחה. אך ישנן גם סיבות נוספות היכולות לגרום לבעיה כמו בעיות הורמונליות, ניתוחים ובעיות רפואיות מורכבות יותר.

ולצד הגורמים הפיזיים, אין לזלזל בגורמים הנפשיים. בעיות של דיכאון, בעיות רגשיות שונות, בעיות בזוגיות, ומקרים של חרדה יכולים גם הם לבוא לידי ביטוי באין אונות.

אם אתם סובלים מהבעיה, אל תתייאשו ואל תוותרו על הזכות שלכם ליהנות מיחסי מין. חשוב לדעת כי ישנם פתרונות רבים – מטיפולים תרופתיים כמו ויאגרה, ועד הזרקת בוטוקס לפין. איננו אומרים לכם לרוץ וליטול ויאגרה או לבצע הזרקת בוטוקס, רצוי להתחיל בפגישה עם רופא על מנת לאבחן את מקור הבעיה ולחפש את הטיפול המתאים עבורכם.

לעתים שינויים באורח החיים יכולים לסייע יותר מכל טיפול אחר, כמו למשל הפסקת עישון, הפחתת סטרס ועיסוק בפעילות גופנית.

לא כל טיפול מתאים לכל אחד

בהתאם לגורמים השונים, ישנן אפשרויות טיפול שונות ולכל אדם יש את הטיפול המתאים עבורו. גם אם שמעתם על הצלחה של תרופה מסוימת או טיפול זה או אחר, לא בטוח שזהו הטיפול האופטימלי עבורכם.

טיפולים תרופתיים נחשבים ליעלים מאוד בחלק מהמקרים, אך אינם מתאימים לכל אחד. ישנן תרופות המשמשות לטיפול באין אונות, ואין אינן מתאימות לאנשים הסובלים ממחלות לב או אנשים העושים שימוש קבוע בתרופות לטיפול בלחץ דם ואחרות. יש לבחון את מצבכם הרפואי, ההיסטוריה הרפואית והשימוש בתרופות. כך תוכלו להתמודד עם הבעיה בצורה הטובה ביותר, ולמצוא את הטיפול המתאים עבורכם.

בין הטיפולים הקיימים לבעיות אין אונות ניתן להזכיר:

  • טיפולים תרופתיים – התרופות המקובלות היום הן תרופות המעכבות את אנזים PDE5, ובכך מגבירות את זרימת הדם אל הפין. התרופות ויאגרה וסיאליס פועלות על פי מנגנון זה.
  • טיפול בגלי הלם – טיפול העושה שימוש בגל אקוסטי בתדר נמוך. המטרה של טיפול זה היא לעודד יצירת כלי דם חדשים באיבר המין. החיסרון הוא שזוהי סדרה ארוכה של טיפולים, עד שמשיגים תוצאות.
  • הזרקת פלזמה עשירה בטסיות (PRP) לאיבר המין.

זוהי רק רשימה חלקית, קיימים עוד טיפולים רבים נוספים המתאימים למצבים שונים, יעילים יותר ויעילים פחות.

בוטוקס לפין, כשהשאר כבר לא ממש עזר (צילום: דאון בלאק)
בוטוקס לפין, כשהשאר כבר לא ממש עזר (צילום: דאון בלאק)

כאשר הטיפולים לא עוזרים

אחד הדברים המתסכלים ביותר הוא כאשר אנו מנסים טיפול ואיננו משיגים תוצאות. כאשר ניגשנו לטיפול עשינו זאת עם ציפיות גבוהות. הציפייה היא לשינוי בחיינו, אך לא תמיד השינוי הזה מגיע. וכגובה הציפיות כך עומק האכזבות. אך אל תיפלו לייאוש. הרופאים בעצמם יכולים לספר לכם כי למרות הידע הרפואי המתקדם, עדיין איננו מבינים את כל הגורמים לבעיה. ולכן ישנם טיפולים המשיגים תוצאות אצל מטופלים מסוימים, ואצל אחרים פחות.

אם טיפול אחד לא עזר, הרופאים יכולים להמליץ על טיפול אחר. ישנן תרופות שונות וישנם טיפולים מגוונים. אין צורך להתייאש.

אחד הטיפולים האפשריים שתוכלו לנסות, בעיקר אם ניסיתם כבר טיפולים אחרים ונחלתם אכזבה, הוא הזרקת בוטוקס לפין. טיפול זה הוכח כיעיל מאוד, עם דגש על היכולת לתת מענה למטופלים שלא הצליחו למצוא פתרונות אחרים.

המחקרים מראים כי הזרקות בוטוקוס לפין הצליחו לתת מענה ל 40% מהגברים שלא הגיבו לטיפולים סטנדרטיים. בנתונים אלו ישנה בשורה גדולה, בעיקר עבור אלו שסבלו אכזבות מטיפולים אחרים.

מהן הזרקות בוטוקס לפין

טיפולי בוטוקס הם דבר שכיח בימינו. טיפולים אלו מקובלים ברפואה האסתטית, ויש להם גן שימושים אחרים. למשל . באמצעות בוטוקס ניתן לטפל בכאבי ראש, הזעת יתר,  וגם טיפול בבעיות אורתופדיות ונוירולוגיות.

הבוטוקס הוא סוג של חלבון המשפיע על השרירים וגורם להרפייתם, זאת באמצעות עיכוב שחרור המוליך העצבי נוראפינפרין. כידוע איבר המין הגברי הוא אינו שריר, ולכן נשאלת השאלה כיצד הבוטוקס יכול להשפיע על הזקפה.

ובכן, מסתבר כי הרפיית השרירים היא זו המפחיתה את הלחץ על כלי הדם, ובכך מאפשרת זרימה חופשית של דם אל איבר המין. מנגנון הזקפה הגברית מבוסס על זרימה של דם אל הפין, ובאמצעות הרפיית השרירים המושגת על ידי הזרקת הבוטוקס, ניתן לשפר את הזקפה.

הזרקת בוטוקס לפין נחשבת לטיפול בטוח והיא מתחילה לצבור פופולריות. ישנם מטופלים העושים זאת מסיבות אסתטיות, וישנם מטופלים המחפשים מענה לבעיית האין אונות. גם ידוענים רבים מבצעים הזרקות בוטוקס לפין, ביניהם כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו.

הזרקת בוטוקס לפין היא הליך מהיר ופשוט

עלות הזרקת בוטוקס לפין היא כ 4,000 ש“ח. הטיפול עצמו נמשך כשלושים דקות כולל שיחת היעוץ אך יש לקחת בחשבון גם זמן לאלחוש המקומי. במהלך הטיפול, רופא מזריק לתוך איבר המין בוטוקס. ההזרקה עצמה נעשית בשתי נקודות, כלומר תרגישו שתי דקירות. אך אנו מבטיחים כי זהו הליך הכרוך בכאב מינימלי ובעל תופעות לוואי מעטות מאוד. ניתן לחזור לשגרה מייד לאחר הטיפול. השפעת הבוטוקס תימשך כשלושה עד ארבעה חודשים, ולאחר מכן ניתן לחזור על הטיפול.

רבים ממליצים גם על שילוב הזרקות הבוטוקס עם הזרקות PRP, אלו יכולות לסייע להתחדשות רקמות והיווצרותן של רקמות בריאות המתפקדות היטב.

מי שהתנסה בטיפולים לאין אונות, בוודאי מבין כי טיפול המחזיק מעמד מספר חודשים הוא הרבה יותר נוח ופרקטי מאשר טיפולים תרופתיים אותם צריך לקחת בסמוך לקיום יחסי המין. כך ניתן ליהנות מהספונטניות, בלי רגעים מביכים בחיי הזוגיות.

ועוד מחשבה לסיום…. למרות שהבעיה שכיחה, גברים רבים חשים מובכים לפנות לטיפול. הם אמנם מרגישים בנוח לדבר עם הרופא ואנשי הצוות על הנושא, הרי אלו הם אנשי המקצוע. אך עשויים לחוש חוסר נוחות להמתין בקליניקה מול מטופלים אחרים. זכרו כי הזרקות בוטוקס הן טיפול שכיח לבעיות רבות – ומבחינת המטופלים האחרים,  הם יכולים להניח כי באתם לקבל הזרקת בוטוקס למיגרנה או לעבור טיפול לפנים. הטיפול הוא דיסקרטי, וסוג ההזרקה ידוע אך ורק לצוות. כך שבשורה התחתונה אין מה להתבייש.

PRP CLINIC – 058-4664664

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים