עיבוי שפתיים – מילוי באמצעות חומצה היאלורונית

תוכן העיניינים
עיבוי שפתיים PRPclinic

כולנו חולמות על מראה שפתיים חושני ומלא חיים. השפתיים הן חלק בלתי נפרד מהזהות הנשית שלנו. לשפתיים ישנה השפעה מכרעת על הנראות הכללית של הפנים, כאשר אצל נשים מתרחבת ההשפעה הזו, ומתפרשת כאלמנט נשי, חושני ואסתטי. אידאל היופי שמובילות משפיעניות הוא שפתיים עסיסיות ומלאות, ולכן יותר ויותר נשים בוחרות לעבור הליך של עיבוי ומילוי שפתיים. כך ניתן לקבל את אותו מראה חושני שאתן חולמות עליו.

אז מה זה עיבוי שפתיים ?

טיפולי עיבוי שפתיים מתאימים לנשים בכל הגילאים. הם יכולים להתאים לנשים צעירות הסובלות ממראה שיניים דקות וחסרות נפח, וגם לנשים מבוגרות המתמודדות עם שינויי הזמן. באופן טבעי, נפח השפתיים מבוסס על גנטיקה, אולם מושפע גם מהגיל. ככל שעוברות השנים נפח השפתיים יורד, וסביבתן מתכסה בקמטוטים קלים ועד לקמטים עמוקים.

לשמחתנו הרבה, המצב הפיך וניתן לטיפול באמצעות טיפול יעיל, מהיר ושאינו כרוך בהכנות מרובות. באמצעות הטיפול ניתן לתקן את פגעי הזמן ולהחזיר לשפתיים את המראה הטבעי והצעיר. במרפאתנו ניתנים טיפולים לעיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית: השיטה הבטוחה לרענון ולשיפור המראה הנשי.

לצד טיפולי עיבוי שפתיים, המרפאה מציעה מגוון טיפולי אסתטיקה כמענה לנשירת שיער, הזרקת בוטוקס לאזור הפנים וכן עיבוי או מילוי שפתיים. הדגשים המרכזיים במרפאת PRPclinic הם:

  • להתאים את הטיפול למטופלת, ולא להפך!
  • לשקלל את נתוני הגוף בהתאמת הטיפול – כך שהטיפול יחזק את הקיים וישפר אותו באופן מהותי; בדגש על שמירת ההרמוניה עם המראה ובשמירה על פרופורציה.
  • צוות המרפאה מתמקד ברפואה האסתטית, ומקפיד לשמור על סטנדרטים גבוהים שנשאבים מעולם זה.
שפתיים
עיבוי שפתיים (pexels)

למי מתאים הטיפול לעיבוי השפתיים?

  • נשים צעירות, מגיל 18 ומעלה, בעלות מבנה מולד של שפתים צרות או נעדרות נפח.
  • נשים בוגרות שטביעות הגיל השפיעו על מראה השפתיים, ומעוניינות להשיב רוח רעננה למראה שלהן, בעקבות:
    • היטשטשות של קו השפתיים עם העור מסביב.
    • קמטוטים בסביבת השפתיים בדרגות שונות.
    • צניחה השפה באזור זוויות הפה.

הטיפול במרפאתנו מתבצע בידי רופא מוסמך, בעלת ניסיון באבחון מנח השפתיים ומצבן. על בסיס האבחון נקבעת תכנית טיפול ייעודית באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית – במסגרת הטיפול האישי ישנה התאמה של כמות החומר שיוזרק, נקודות ההזרקה והדגשים נוספים על פי צורך.

עיבוי שפתיים
מילוי שפתיים (pexels)

אבחנת הרופא מהותית במיוחד לצורך אבחון של היתכנות לפתח תגובה אלרגית לחומר ההזרקה. עיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורנית. החומצה ההיאלורונית Hyaluronic Acid [HA] ידועה בשימוש נפוץ ביותר לטיפולים אסתטיים שונים, ונמצאה כיעילה מאוד למילוי שפתיים, שקעים ונפחים לאורך שנים.

עד לפני שני עשורים, חומצה היאלורנית הופקה מכרבולת של תרנגולות, בהן נמצאה כמות גדולה של החומצה. אך מכיוון שחומצה זו הכילה כמויות גדולות של חלבון ממקור חי הזר לגוף, היא גרמה לרגישויות ותופעות אלרגיות רבות. כיום החומצה מיוצרת במעבדה, בתהליך שאינו דורש בעלי החיים. החומצה מיוצרת בתהליך טבעי של פרמנטציה בקטריאלית. כתוצאה מכך אנו מקבלים מוצר נקי יותר ובטוח לשימוש, ויכולים ליהנות מטיפולים פחותי תופעות לוואי.

איך החומצה לא נספגת בגוף במהרה ?

החומצה עוברת תהליך הצלבה המעניק לה צמיגות ועמידות לאורך זמן, מה שתורם ליעילות הטיפול לאורך זמן ומונע התפרקות מהירה של החומר.

בעזרת השימוש בחומצה היאלורנית ניתן להשיג אפקט כפול. התכונה הראשונה של החומצה היא היכולת שלה לספוג נוזלים, עד פי 1000 ממשקלה. כך אנו יכולים להוסיף נפח ולעבות את השפתיים. אך לחומצה היאלורנית תועלת נוספת, היא מאיצה תהליכים של שיקום רקמות.

עיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורנית הוא אינו תהליך בלתי הפיך. באופן טבעי החומצה מתפרקת ונספגת בגוף לאחר כ 24-48 שעות, אך אנו משתמשים בחומצה שעברה תהליך צילוב המאפשר לה להחזיק חודשים רבים וכך ליהנות מתוצאות ארוכות טווח. עם ספיגה של החומצה ניתן לחזור על הטיפול. במידה ואינך מרוצה מתוצאות הטיפול, אין צורך לחכות חודשים רבים עד לספיגתה – ניתן להאיץ את פירוקה באמצעות הזרקת חומר מפרק בעל פעולה מהירה (היאלורונידאז).

הטיפול כרוך בכאב מינימלי, אך במקרה של רגישות ניתן להשתמש באלחוש מקומי.

עיבוי שפתיים, תיקון א-סימטריה
תיקון שפתיים א-סימטריות – PRPclinic

הדגשים שחשוב לנו למסור לך לפני שתפני לאבחנה לצורך עיבוי שפתיים:

  • את זו שקובעת את מודל היופי שלך, ואם אינך חשה בנוח עם נראות השפתיים, אל תהססי לבחון את האופציה.
  • הרופא ימליץ על התאמת הזרקת החומר בהתייחס לנתונייך הטבעיים.
  • חשוב לנו, שתזכי לעיבוי שמשתלב בהתאם לפרופורציית הפנים ומתמזג בצורה סימטרית עם המראה הכולל.
  • חשוב להיוועץ אם הרופא המטפל טרום הטיפול עצמו, על מנת לקבל מידע מלא על התהליך, וכן על צורת הטיפול שתותאם למצב השפתיים שלך.
  • הטיפול אינו מתאים לכל מקרה. איננו מבצעים את הטיפול עבור מי שיש לה נטייה להרפס או מי שעברה עיבוי שפתיים קבוע באמצעות סיליקון. כמו כן יש ליידע את הרופא במידה ואתן מטופלות במדללי דם.

מראה חדש לשפתיים, הטיפול הפופולרי לעיבוי שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית:

אומנם עיבוי השפתיים נמצא בכל פינה, ואת המגמה מובילות כבר שנים סלבריטאיות מעולם הקולנוע, הדוגמנות ועוד. אולם, ברור לנו שכל אישה ובכל גיל רוצה לדעת מה עומד להתחולל אצלה בפנים. ריכזנו עבורך את השלבים המרכזיים בתהליך המופלא, לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלינו.

עיבוי שפתיים PRPclinic
עיבוי שפתיים PRPclinic

צעד ראשון – ביקור ראשון במרפאה

כדי להסיר חששות, ועל מנת שהרופא יוכל להתרשם ממראה השפתיים והפנים, ולהתוודע לרגישויות ספציפיות; אנו ממליצים להקדים את הטיפול בהיוועצות קצרה. אפשר לקיים את ההיוועצות ביום הטיפול עצמו.

במפגש זה יבחן הרופא שלנו את תווי הפנים שלך, יקשיב לצורך שלך בשינוי, ייעץ וימליץ על צורת ההזרקה. במעמד זה יש ליידע את הרופאה אם את נוטה לתופעה של הרפס בשפתיים והאם נעשה בעבר טיפול הזרקה לעיבוי שפתיים (למשל, הזרקת סילקון).

כאמור, הטיפול במרפאתנו מתבצע באמצעות חומצה היאלורונית.

צעד שני – הטיפול – הזרקת חומצה היאלורונית

בשל רגישות גבוהה באזור (השפתיים מכילות כלי דם ועצבי תחושה רבים), מתבקש לאלחש את האזור, על מנת שתחושי בנוח בזמן הטיפול.

כשהאזור נענה לאלחוש ניתן להתחיל בהזרקת החומצה ההיאלורונית בהתאם לתכנית הטיפול שהוצגה בפנייך. להלן אזורים אפשריים להזרקה: קו השפתיים, זוויות הפה, מסביב לשפתיים (קמטוטים) או הזרקה לשפתיים עצמן. כמובן, שברוב הפעמים ההזרקה תפוזר למספר אזורים, על פי הצורך.

משך הטיפול המשוער: כחצי שעה

המלצות נוספות:

  • לאחר הטיפול מומלץ לקרר את המקום באמצעות רטיות קרות או שקיות עם קרח.
  • צפויה נפיחות קלה שתימשך כיומיים עד שלושה לאחר הטיפול.
  • לאחר מספר ימים, תוכלי להבחין בנפח האמתי שהתקבל כתוצאה מהטיפול.

מרפאת PRP Clinic  מקפידה לעבוד על פי סטנדרטים שנשאבים מעולם הרפואה האסתטית. תכניות הטיפול השונות המוצעות במסגרת המרפאה – טיפול בנשירת שיער, הזרקת בוטוקס באזור הפנים, מילויים למיניהם ועיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורוניות – מבוצעים בידי רופא מיומן שמתמקד ברפואה האסתטית, ומקפיד על התאמת הטיפול למטופלת ולא להפך!

מוזמנת לפנות אלינו לבירורים נוספים: 058-4664664

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים