מילוי שקעי עיניים

תוכן העיניינים

מילוי שקעי עיניים הוא אחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים בימינו. בעזרת הזרקת חומר מילוי ניתן למלא את שקעי העיניים ולהחליף את המראה העייף והנפול במראה צעיר ורענן.

העיניים שלנו הן חלק מהחזות הראשונית והרושם הראשוני שאנו יוצרים על הסביבה. לצערנו זהו גם אחד המקומות הראשונים בהם מופיעים סימני הגיל. הגנטיקה הטבעית, ולפעמים בעזרת הרגלי חיים לא טובים המאיצים את תהליכי ההזדקנות, מביאה למראה של עיניים שקועות, דבר המשפיע על כל מראה הפנים. וזאת לצד מראה עור עייף, נפול ומקומט. למזלנו, בזכות נפלאות הרפואה האסתטית, ניתן להשיב את המראה הצעיר והרענן, להעניק לעור מראה מתוח ואחיד ולהחזיר לפנים את המראה הזוהר.

נשים וגם גברים נהנים מטיפולי מילוי שקעים בעיניים המסייעים להם להיראות ולשדר לעולם את מה שהם באמת מרגישים בפנים.

שקעי עיניים
שקעי עיניים

מדוע נוצרים שקעים מסביב לעיניים?

העור סביב העיניים הוא עור דק. אין מתחתיו מאגרים של רקמות שומן תת עורי כפי שיש באזורים אחרים בפנים. במקום זאת יש תחתיו רקמות העשירות בכלי דם. במהלך השנים מתרחשים שינויים רבים בעור הפנים וגם ברקמות השומן התת עוריות ושרירי הפנים. כתוצאה מכך לא רק שנוצרים שקעים מסביב לעיניים, אלא כל מראה הפנים נראה נפול ועייף. מראה יבש ודק מתחיל להופיע. כלי הדם הנמצאים מתחת לעיניים משפיעים על מראה העור ולעתים ממש נראים לעין.

מה שיכול להחמיר את הבעיה האסתטית הוא בעיות פיגמנטציה מסביב לעיניים. השקעים כהים בעקבות הפיגמנטציה ובך מופיעות גם שקיות מתחת לעיניים.

בעוד הזדקנות עור הפנים נחשבת לגורם העיקרי, ישנם גם צעירים הסובלים מהבעיה בשל גורמים גנטיים. לעתים אנו רואים זאת אפילו אצל ילדים.

 

כיצד מתבצע מילוי שקעים מסביב לעיניים?

הבסיס למילוי שקעי עיניים הוא חומרי מילוי. חומצה היאלורנית מהווה החומר הנפוץ ביותר כיום לצורך מילוי. החומר יעיל, עמיד לאורך זמן ובעל מעט תופעות לוואי. באמצעות הזרקת חומרי המילוי ניתן למלא את הנפח. כמות קטנה של חומצה היאלורנית המוזרקת לנקודות הנכונות, סופגת מים ומעניקה מילוי לשקעי העיניים. כתוצאה מכך גם העור הופך למתוח ובעל מראה צעיר ובריא יותר.

בטרם הטיפול חייבים לבצע אבחון מדויק של מראה הפנים ושקעי העיניים, על מנת לבחור היכן בדיוק תבוצע ההזרקה ובאיזו כמות.

הטיפול עצמו מתבצע בהזרקה. השלב הראשון בטיפול הוא מריחת קרם אלחוש. לאחר מכן החומצה ההיאלורנית מוזרקת אל העור באמצעות צינורית מתכת דקיקה (קנולה) או באמצעות מחט. בעזרת כלים אלו הרופא המטפל יכול לבצע הזרקה מדויקת ומדודה המתאימה לטיפול באזור זה של הגוף.

יש לציין כי הטיפול אינו מלווה בכאבים, אך חומר האלחוש מסייע למנוע כל אי נוחות. מעבר למריחת חומר האלחוש, אין צורך בשום הכנות מיוחדות לקראת הטיפול.

מכיוון שמדובר באזור בעל עור דק ובעל ריבוי של כלי דם, חייבת להתבצע פעולת הזרקה מדויקת. הדבר דורש מיומנות גבוהה יותר בהשוואה לאזורים אחרים, וחשוב לעשות זאת באמצעות רופא מנוסה.

לאחר מילוי שקעי עיניים ניתן לחזור לשגרה באופן מיידי. אין הגבלות מיוחדות ואין צורך לשנות את הרגלי החיים. האיסור היחידי הוא שימוש במסכות צלילה המפעילות לחץ חזק על האזור. אין שום בעיה בעת שימוש במשקפי שמש או משקפי ראייה.

מילוי שקעי עיניים

ניתן ליהנות מתוצאות הטיפול באופן מיידי. מכיוון שהחומצה ההיאלורנית היא חומר הסופג נוזלים, התוצאות הסופיות יופיעו לאחר כשבועיים עד שלושה שבועות.

ומה עושים אם איני מרוצה מתוצאות הטיפול?

בכל הנוגע לרפואה אסתטית, לאנשים רבים ישנו פחד שתוצאות הטיפול לא יביאו לתוצאות הרצויות. הדאגה בהחלט מובנת, שמענו לא מעט מקרים של אנשים שעברו ניתוחים פלסטיים והליכים בלתי הפיכים ולאחר מכן לא היו מרוצים מהתוצאות – זהו אינו המקרה עם חומצה היאלורנית.

טיפול מילוי שקעים בעיניים באמצעות חומצה היאלורנית הוא אינו טיפול בלתי הפיך. כאמור, החומצה נספגת בגוף והשפעותיה נעלמות. זהו תהליך של מספר חודשים.

כמובן שהקפדה על ביצוע טיפול מילוי שקעים באמצעות רופא מיומן ומנוסה המתמחה ברפואת עינים מלבד הכשרתו בתחום האסתטיקה יכולה למנוע את המצבים הללו. רופא מנוסה יודע לצפות את תגובת החומצה וכך הוא בוחר בזהירות את נקודות ההזרקה ואת הכמות המוזרקת.

 

האם ישנן תופעות לוואי ?

החומצה ההיאלורנית היא חומר טבעי הקיים בגוף, ולכן ישנן מעט תופעות לוואי, אם בכלל. מילוי שקעי עיניים, המבוצע על ידי רופא מיומן, נחשב להליך בטוח וקל, אך למרות זאת יתכנו מעט תופעות לוואי.

שטפי דם מקומיים הם התופעה השכיחה ביותר. כתוצאה מהליך ההזרקה עלולים להיווצר שטפי דם תת עוריים המעניקים לאזור מראה קל של ”עין כחולה“. במידה והופיעו שטפי דם הם חולפים מאליהם תוך מספר ימים ללא צורך בטיפול.

דלקות וזיהומים – אלו הן תופעות נדירות יותר, במידה והן מופיעות הן בדרך כלל מטופלות באנטיביוטיקה. ושוב אנו מזכירים את הצורך ברופא מיומן והקפדה על כל כללי הטיפול והסטריליות.

 

שקעי עיניים
עין

במידה ובוצע טיפול בשקעי עיניים  והתקבלה תוצאה שאינה סימטרית, אין לחשוש – אין מדובר בתופעה בלתי הפיכה. ניתן בקלות לבצע תיקונים בביקורת המתבצעת לרוב לאחר שבועיים מההזרקה הראשונית, על ידי שילוב של הזרקת חומר המאיץ את פירוק החומצה, או חומר מילוי נוסף, בהתאם לנסיבות המקרה ובהתאם לשיקול דעתו המקצועי של הרופא.

על מנת להפחית את תופעות הלוואי נהוג להשתמש ברטיות קרות לאחר הטיפול.

כמה זמן מחזיק הטיפול ?

החומצה ההיאלורנית היא חומר הנספג בגוף לאורך זמן. בתחילת הטיפול החומצה מתחילה לספוג נוזלים, וכך היא יוצרת את אפקט המילוי. אך לאחר חודשים היא מתחילה להיספג. לכל אדם ישנם הרגלי חיים שונים וקצב אחר של חילוף חומרים, ואלו משפיעים על עמידות הטיפול. הטיפול מחזיק מספר חודשים, ואצל אנשים מסוימים הוא עשוי להחזיק עד שנה. תמיד ניתן לחזור על טיפול מילוי שקעי עיניים על מנת לשמר את התוצאות לאורך זמן.

למי מתאים הטיפול ?

טיפול בשקעי עיניים באמצעות חומצה היאלורנית מתאים לכולם. מבצעים אותו נשים וגם גברים בכל הגילאים. כל מי שסובל ממראה של עיניים שקועות יכול ליהנות מתוצאות הטיפול. אנו מציעים לכם לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות, בה הרופא ייבחן את שקעי העיניים וימליץ לכם מהו הטיפול הרצוי עבור המקרה הספציפי שלכם.

הטיפול אינו מעלים בעיות פיגמנטציה ולכן אינו מתאים עבור העלמת עיגולים שחורים מסביב לעיניים. מילוי השקעים יכול להביא שיפור בנראות הכללית במקרים אלו, אך יש צורך לטפל בבעיית הפיגמנטציה על מנת ליהנות משיפור משמעותי במראה.

כמו כן הטיפול אינו מתאים לאנשים בעלי נטייה לנפיחויות מתחת לעיניים, כי הטיפול עשוי להגביר את הבעיה.

סובל/ת משקעים מתחת לעיניים? מרגיש/ה כי מראה הפנים העייף והעצוב אינו משקף את מה שמרגישים בפנים? לא צריך להסתובב עם שקעים בעיניים. ישנו פתרון פשוט, משתלם ומהיר המשיג תוצאות מעולות לטווח ארוך. באמצעות חומצה היאלורנית ניתן לבצע מילוי שקעי עיניים וליהנות ממראה אטרקטיבי ורענן יותר של אזור העיניים והפנים.

12 מפורסמות שעברו טיפול בפילר.
אולי יעניין אותך, אנו מבצעים גם טיפולי עיבוי שפתייםבוטוקס לפנים ו-PRP.

רוצה פרטים נוספים ? 058-4664664

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים