הצערת ומיצוק הצוואר – טיפול בקמטים בצוואר

תוכן העיניינים

צוואר יפה הוא סמל למראה צעיר וחושני. לפעמים אנו לא מודעות לזה ומקבלות את מראה הצוואר כמובן מאליו, עד אשר אנו מאבדות את המראה הגמיש והמוצק של העור, את הרכות והחיוניות. צריך לזכור כי במהלך השנים מתחוללים שינויים בעורנו, והם משפיעים גם על מראה הצוואר. זה בדיוק הזמן לדון באפשרות של מיצוק הצוואר או הצערתו.

כידוע, השינויים בעור הם עירוב של תהליכים טבעיים המתרחשים בגופינו. זאת לצד השפעות סביבתיות ובראשן החשיפה לשמש. ומסיבה זו הצוואר הוא אחד האזורים הפגיעים ביותר. הוא חשוף לשמש, בעיקר במזג האוויר הישראלי, והדבר מאיץ את תהליכי ההזדקנות.

במסגרת השינויים הטבעיים בגוף האדם, בסביבות גיל 30 ישנה ירידה בכמות הקולגן והאלסטין בעור. הדבר הבא לידי ביטוי באיבוד גמישות ומיצוק העור. וזה מוביל להופעת קמטים, לעור נפול, סנטר כפול ומראה עור מבוגר.

זה לא סוד שהרופאה האסתטית מציעה פתרונות להצערת ומיצוק הצוואר. כיום ישנם פתרונות לכל הבעיות במראה עור הצוואר. אך הפתרונות שהכרנו עד היום, בפני עצמם מביאים בעיות. עד היום טיפול בקמטים בצוואר ונפילת העור דרש התערבות כירורגית. וכאשר מוציאים את סכין המנתחים, אפשר להתחיל לדבר על סיכונים, תופעות לוואי, תקופת התאוששות וסכומי כסף גבוהים.

ואלו הם בדיוק הדברים שאינכן מעוניינות בהם. אז הרשו לנו להציע לכן פתרון אחר להצערת ומיצוק הצוואר, פתרון לטיפול בקמטים ומראה העור הנפול, שאינו דורש התערבות כירורגית מסוכנת.  הרשו לנו לספר לכן על טיפולי צוואר באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית.

צוואר (צילום: ולריה בולטנבה)
צוואר (צילום: ולריה בולטנבה)

הצערת ומיצוק הצוואר באמצעות חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית היא אחד הפתרונות המוכרים והמוצלחים בתחום הרפואה האסתטית. יש לה הצלחה גדולה במיצוק העור, העלמת קמטים והשבת המראה הצעיר של העור. ומה שטוב לעור הפנים, טוב גם לעור הצוואר.

הצערת הצוואר באמצעות חומצה היאלורונית מתאימה לנשים ולגברים הרוצים לשפר את מראה הצוואר ולהילחם בפגעי הזמן. היא מתאימה לאלו אשר אינם מתאימים להליכים כירורגיים בגלל מחלות רקע, או אלו אשר חוששים מכל הסיכונים, תופעות הלוואי ותקופת ההתאוששות.

מיצוק הצוואר באמצעות חומצה היאלורונית מאפשר להעניק מענה למגוון סוגי בעיות, ולהשיב לצוואר את המראה הצעיר והיפה, זאת ללא סיכונים מיותרים. מדובר בתוצאות לטווח ארוך. ניתן ליהנות מהטיפול במשך חודשים רבים, ולחזור על הזריקות במידת הצורך.

הרפואה האסתטית משתמשת בחומרים שונים להצערה ומיצוק הצוואר, כאשר החומצה ההיאלורונית היא אחד החומרים היעילים ביותר בהם משתמשים.  לחומצה ההיאלורונית מספר יתרונות חשובים בתור חומר מילוי, ויתר על כן היא מעוררת תהליכים טבעיים המביאים לשיפור במראה העור.

טיפולים להצערת עור הצוואר, הסיכונים שלא מספרים לכם

אם בחרתם בניתוחים כירורגיים, בעודכם חולמים על מראה צוואר עם עור ממוצק ומתוח, אתם תדרשו לחתום על טפסי הסכמה המפרטים רשימה ארוכה של סיכונים ותופעות לוואי הכוללים: פגיעה בעור, צילוק, הפרעות תחושה, פגיעה בעצבי הפנים, מראה א-סימטרי, רפיון חוזר, זיהומים, יובש בעור ועוד.

גם טיפולים אחרים, הנחשבים לבטוחים יותר, כמו למשל מתיחת צוואר באמצעות חוטים עלולים להביא לתופעות לוואי שונות כמו כאבים, נדידת חוטים, א-סימטריה, תחושת נימול, שטפי דם ועוד.

ולא דיברנו בכלל על תקופת ההתאוששות מהליכים אלו, שגם היא ארוכה ולא נעימה.  מסיבות אלו אנשים מחפשים אחר האלטרנטיבות, ואותן אפשר למצוא בחומצה ההיאלורונית. פתרון בהליך מהיר, עם מעט סיכונים ותופעות לוואי. פתרון שלא יכול לגרום לנזק בלתי הפיך.

ראוי לציין כי ישנן מטופלות המגיעות אלינו לאחר שכבר עברו תהליך כירורגי, ואינן מרוצות מהתוצאות במאת האחוזים, ולכן הן מבקשות להכניס תיקונים באמצעות חומצה היאלורונית.

צוואר במראה צעיר (צילום: אטנה)
צוואר במראה צעיר (צילום: אטנה)

היתרונות של הצערת עור הצוואר עם חומצה היאלורונית

לטיפולי הצערת ומיצוק הצוואר באמצעות חומצה היאלורונית ישנם מספר יתרונות משמעותיים, בזכות היתרונות, רבות בוחרות דווקא בהליכים אלו על פני האפשרויות האחרות הקיימות בתחום הרפואה האסתטית.

  • ללא תופעות לוואי – חומצה היאלורונית היא חומר טבעי הנמצא בגוף האדם, הזרקתה אינה יוצרת תגובה במערכת החיסונית מכיוון שזהו חומר מוכר לגוף. ולכן תופעות לוואי הן דבר נדיר. תופעות הלוואי השכיחות הן אדמומיות באזור ההזרקה, אך תופעות אלו חולפות במהרה ללא צורך בשום טיפול ואין בהן סיכון.
  • הליך מהיר – הזרקת חומצה היאלורונית מתבצעת בהליך מהיר, כאשר יש לכסות שטח גדול כמו הצוואר ההליך עשוי להימשך כחצי שעה עד שעה. אין כאן צורך באשפוז ואין צורך בזמן התאוששות והחלמה. מייד בסוף הטיפול ניתן לחזור לשגרה.
  • אין סכנה לשינוי ונזק בלתי הפיך – אחד החששות הגדולים של אלו הפונים אל שירותי הרפואה האסתטית היא חשש מנזקים בלתי הפיכים; דבר שכיח בכירורגיה הפלסטית. ישנם מטופלים העוברים ניתוח פלסטי, ובסופו של דבר אינם מרוצים מהמראה שהושג. ועל מנת לתקנו, יש צורך בניתוח נוסף. במקרה של הצערת צוואר עם חומצה היאלורונית אין סכנה כזו. עם הזמן החומצה נספגת בגוף והמצב חוזר לקדמותו. ישנם אפילו חומרים המאיצים את ספיגת החומצה כך שבמידת הצורך ניתן להמיסה בקלות ובמהירות.
  • טיפול לטווח ארוך – אמנם אין מדובר בטיפול לצמיתות, אך הוא מעניק תוצאות מספקות לטווח הארוך; יותר מאשר הזרקות בוטוקס השיפור במראה העור מתחיל מייד לאחר ההזרקה, ומגיע לשיאו לאחר כשבועיים. תוצאות הטיפול ישמרו לתקופה של עד כשנה. ניתן תמיד לחזור על הטיפול על מנת להאריך את התוצאות.

כיצד מתבצעת הצערת הצוואר עם חומצה היאלורונית

השלב הראשון הוא פגישת תיאום ציפיות בין הרופא המטפל לבין המטופל/ת. הבעיות בצוואר יכולות להיות שונות ולהופיע בדרגות חומרה שונות. באמצעות חומצה היאלורונית ניתן להביא לשיפור משמעותי ולתקן בעיות שונות בעור הצוואר. אך לא כל סוג של בעיה ניתן לפתור באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית. לכן נערכת פגישת אבחון ותיאום ציפיות, בה הרופא יוכל לבחון האם ניתן לבצע את התיקונים הנדרשים בשיטה זו. המטרה שלנו היא להבטיח את שביעות הרצון של המטופלים והמטופלות. לא נמליץ על טיפולי הצערת הצוואר עם חומצה היאלורונית עבור אלו שהטיפול אינו מתאים עבורם.

במידה ונמצאת מתאימה לטיפול, הרופא יכין תכנית ובה יקבע באילו נקודות תוזרק החומצה ההיאלורונית. הרופא יסמן על הצוואר את נקודות ההזרקה, ולאחר שיבצע חיטוי של המקום יזריק את החומצה.

מדובר בכמויות קטנות מאוד של חומר, החומצה סופחת מים בהמשך ומקבלת נפח. זוהי פעולה הכוללת הזרקה ועיסוי של החומר על מנת שיתפשט ברקמות בצורה אחידה.

הטיפול אינו כואב, אך על מנת להקל על תחושות הדקירה ואי הנוחות אנו משתמשים במשחה מאלחשת לשימוש חיצוני על העור. ולפעמים גם כדאי לראות מה עושים במקומות אחרים בעולם 

הצערת ומיצוק הצוואר – טיפול בקמטים בצוואר

מתביישת במראה הצוואר המקומט והנפול, רוצה להחזיר את המראה הצעיר? אצלנו זה אפשרי. אנו מזמינים אותך לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות במרפאת PRPclinic – המרפאה שלנו מתמחה במגוון טיפולי רפואה אסתטית הכוללת טיפולי בוטוקס, הזרקות חומצה היאלורונית, טיפולי prp, מזותרפיה ועוד מגוון טיפולים מתקדמים.

אצלנו ניתן לטפל בעור הצוואר, וגם ליהנות מטיפולים אסתטיים נוספים שיגרמו לך להיראות טוב ולהרגיש טוב. כל הייעוצים כמו גם הטיפולים ניתנים על ידי רופא מוסמך, ומתבצעים במקצועיות ללא פשרות. 

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים