הגדלת חזה ללא ניתוח

הגדלת חזה ללא ניתוח הוא אחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים כיום, טיפול ממנו יכולות נשים ליהנות בצורה בטוחה יותר מתמיד.
תוכן העיניינים
הגדלת חזה ללא ניתוח

חזה הוא אחד מסימני הנשיות הבולטים ביותר, זכותה של כל אישה להתחבר אל הנשיות שלה. החזה הוא סמל לפריון וישנן סיבות אבולוציונית מדוע החזה נמצא במרכז המשיכה המינית. נשים רבות אוהבות להבליט את החזה שלהן ולהקרין ביטחון ועצמה נשית.

מנגד ישנן גם נשים רבות שאינן מרוצות ממראה החזה שלהן, והדבר פוגע בדימוי העצמי והביטחון. והתחושות הללו מלוות את האישה לכל מקום ומפריעות לה לממש את עצמתה הנשית והפוטנציאל האישי.    

אז מה עושים ?

לאור הדברים, אין זה מפתיע שנשים מאז ומעולם חיפשו איך להדגיש ולהבליט את החזה. וכאשר הטכנולוגיות אפשרו הגדלת חזה ועיצוב החזה, זה הפך לאחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. התרבות המערבית הבאה לידי ביטוי במדיות השונות , יצרה אידאל יופי המקדש את החזה הגדול בעקבותו נשים רבות בחרו בהליכים כירורגים ושתלי סיליקון גדולי ממדים. 

ניתוחי החזה התבססו על שתלי הסיליקון, אך לצד הפופולריות שלהם היו לא מעט מקרים של ”תאונות“ קשות כתוצאה מהשימוש בהם, דבר שהתעשייה נמנעה מלדבר עליו. כיום נשים רבות מספרות את סיפורן, וחושבות פעמיים האם באמת כדאי לבצע ניתוח חזה.

היום ישנה מודעות רבה לסיכונים של שתלי הסיליקון, לכן יעדיפו רוב הנשים בהליך עיצוב והגדלת חזה ללא ניתוח.
המחירים הגבוהים גם הם חלק מהשיקולים וכמובן הסיכונים שבהליך הכירורגי. בנוסף עולה דרישה לחזה טבעי ומלא.

נשים פחות מעוניינות בשתלים בגדלים לא טבעיים ושואפות למראה נאה ואסתטי המתאים לפרופורציות הגוף, לכן הגדלת חזה ללא ניתוח היא הפתרון האידיאלי עבורן. הגדלת חזה אינה רק סיליקון. בעבר לפני שהתאפשרו טיפולי הגדלת חזה ללא ניתוח, הסיליקון תפס מקום מרכזי אך למרות כל הזוהר, בפועל מדובר בהליך מסוכן מאוד.

מה הסיכונים ?

מעבר לסיכונים הרגילים הקיימים בכל הליך כירורגי, ישנן סכנות נוספות: זיהומים, דחיית שתלים, עיוותים במראה השד, התקשות השד, איבוד תחושה, צלקות, א-סימטריה ועוד, רבות מהן בלתי הפיכות או דורשות ניתוח להוצאת השתלים

זה הזמן להגיד בקול שלא חייבים ללכת בכיוון הזה – ניתן לבצע הגדלת חזה ללא ניתוח, פתרון המאפשר לנשים ליהנות מהמראה שעליו הן חלמו מבלי לקחת את הסיכונים המיותרים ומבלי לשלם סכומי עתק עבורו.

בעוד סיליקון התקבע בתודעה כפתרון היחידי, בפועל ישנן דרכים אחרות להגדיל את החזה ללא ניתוח. שיטות המאפשרות לכן ליהנות מהמראה שחלמתם עליו, מבלי לקחת את הסיכונים.

חזה

הגדלת חזה ללא ניתוח, מה זה?

הגדלת חזה שיכולה להתבצע כיום באמצעות חומצה היאלורונית. החומצה ההיאלורונית משמשת לא רק את הרפואה האסתטית, אלא הליכים רפואיים שונים, בעזרתה ניתן להעניק לחזה נפח ואף לעצבו באמצעות הזרקת החומצה לנקודות שנבחרו בקפידה.

חומצה היאלורונית מיוצרת באופן טבעי על ידי גוף האדם ומשמשת לצורך תהליכים פיזיולוגיים שונים,

ביניהם שמירה על נפח העור והלחות. הגדלת חזה ללא ניתוח עושה שימוש בחומצה היאלורונית שיוצרה במעבדה בתהליך פרמנטציה בקטריאלית. והתוצאה היא חומצה סטרילית ובטוחה לשימוש. היא זהה לחומצה המיוצרת בגוף, ולכן אינה גורמת לתופעות אלרגיות. וזהו אחד מהיתרונות המרכזיים של החומר. לצערנו איננו יכולים להגיד אותו הדבר על הגדלת חזה באמצעות שתלים.

אחת התכונות המרכזיות של החומצה ההיאלורונית היא היכולת שלה לספוח מים עד פי 1000 ממשקלה. תכונה זו, לצד יציבות התוצאות לאורך זמן, הפכו את החומצה לאידאלית לצורך מילוי נפחים ועיצוב.

כיצד מתבצע הטיפול?

כמו כל טיפול המבוסס על הזרקת חומצה היאלורונית, בתחילתו יעשה קודם כל אבחון ותיאום ציפיות על ידי רופא מתמחה בתחום, ובהתאם לתוצאה הרצויה יקבע באילו נקודות תוזרק החומצה ובאיזו כמות.

הההליך עצמו ייבוצע בחדר הטיפולים, מדובר בהליך פשוט למדי במהלכו תוזרק החומצה לנקודות שנבחרו מראש. לא מדובר בהליך הגורם לצילוק, לכל היותר תיגרם תחושת דקירה ואי נוחות. על מנת להקל על תחושת אי הנוחות נהוג להשתמש במשחה מאלחשת.

ההליך נמשך כ 30-45 דקות בממוצע. מייד לאחר סיום ההליך ניתן לחזור לשגרה מלאה ללא שום מגבלות. התוצאות מתחילות להיראות בימים שלאחר ההזרקה, זאת מכיוון שהחומצה ההיאלורונית דורשת זמן לצורך ספיחת המים. אתם תוכלו ליהנות מהתוצאות למשך מספר חודשים, ולאחר מכן ניתן לבצע טיפול משמר.

הגדלת חזה ללא ניתוח

הגדלת חזה ללא ניתוח – למי זה מתאים?

משום שמדובר בהליך פשוט, ללא הסיכונים המאפיינים השתלות סיליקון, ניתן לומר כי הגדלת חזה ללא ניתוח מתאימה לכולן, אך יחד עם זאת יש לציין כי החומצה ההיאלורנית אינה יכולה להעניק פתרון לכל בעיה. השימוש האידאלי שלה הוא לצורך הגדלה קטנה של החזה, מיצוק העור ותיקון אסימטריה. מתאים לנשים המעוניינות בנגיעה אסתטית קלה, או נשים הסובלות ממגבלות רפואיות ואינן מתאימות לניתוח, הליך זה אינו מתאים למי שמעוניינת בהגדלת חזה משמעותית או נשים שעברו כריתת שד ורוצות לשחזר את מראה השד.

מהם היתרונות?

הגדלת חזה ללא ניתוח הינה אלטרנטיבה בטוחה ומשתלמת עבור נשים רבות הרוצות לשפר את מראה החזה שלהן ולעצב אותו. בניגוד להליכים אחרים, זהו הליך הפיך. החומצה ההיאלרונית נספגת בגוף לאורך זמן, והמצב חוזר לקדמותו. אך מנגד, היא מעניקה פתרון לתקופה ארוכה של מספר חודשים. ניתן לחזור על טיפול משמר אחת לשנה.

רבות מהנשים, שעברו ניתוחים להגדלת חזה, מתחרטות לאחר שנים לעתים בגלל בעיות רפואיות וסיבות אחרות. לא תתחרטו בעוד שנים על הגדלת חזה ללא ניתוח, במקרה של חוסר שביעות רצון, ניתן להמיס את החומצה ההילארונית בעזרת חומר הנוגד אותה ומביא להתפרקותה המהירה.

הגדלת חזה ללא ניתוח היא הליך ללא תופעות לוואי וסיכונים מרובים. תיתכן אדמומיות קלה, נפיחות וחוסר נוחות. תופעות אלו חולפות מעצמן תוך כמה שעות, להבדיל מתופעות הלוואי של הסיליקון והסיכונים שבהליך הכירורגי, שחלקן גם עשויות לבוא לידי ביטוי שנים רבות לאחר הניתוח. ההליך עצמו מהיר וזול, אחריו אין צורך בזמן התאוששו וניתן לחזור באופן מיידי ומלא לכל הפעילויות.

הגדלת חזה ללא ניתוח

הגדלת חזה ללא ניתוח ב-PRPclinic

חולמת על מראה חזה ממוצק, בעל נפח וסימטריה? אין צורך לשלוף את סכין המנתחים, אצלנו ב-PRPclinic ניתן לבצע הגדלת חזה ללא ניתוח. הגדלת חזה בטוחה וקלה המבוססת על חומצה היאלורונית. את מוזמנת לפגישת אבחון וייעוץ ללא התחייבות.

ליצירת קשר בנושא הגדלת חזה ללא ניתוח: 058-4664664

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים