הגדלת פין בלי ניתוח – עוד 3 ס״מ לאיבר המין | כולל עיבוי

לא צריך להתבייש לדבר על עיבוי פין והגדלת פין. במסגרת המודעות לנושאי אסתטיקה, גם הגברים פונים לטיפולי הרפואה האסתטית על מנת להיראות טוב ולהרגיש טוב. בדיוק כפי שנשים פונות לניתוחים להגדלת חזה או טיפולים עיבוי השפתיים, כך גם גברים עשויים להתעניין באפשרויות הטיפוליות להגדלת איבר המין.
תוכן העיניינים
עיבוי פין

אתם בוודאי שואלים את עצמכם האם זה בכלל אפשרי? האם ניתן להגדיל את הפין? ובכן, ישנם טיפולים שונים המשמשים להגדלת פין, חלקם כוללים הליכים כירורגים מורכבים ובעלי סיכונים, ואחרים (סליחה על הביטוי) הם לא יותר מאשר עבודה בעיניים. אך כיום, מה שבעבר נחשב למסובך או בלתי אפשרי, יכול להתבצע באמצעות טיפול פשוט ובטוח. כיום ניתן לבצע הגדלת פין באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית.

הגודל והמראה של איבר המין הגברי מעסיק את הגברים כבר מגיל הנעורים. גודלו של איבר המין תופס מקום מרכזי בתפיסת הגבריות, ואלו המרגישים כי איבר מינם קטן מדי, עשויים לחוות חוסר ביטחון וחרדות. למרות שמבחינה פיזיולוגית אין בגודל בעיה, חרדות אלו יכולות לפגוע במערכות היחסים האינטימיות.

פסיכולוגים מעידים כי כל תפיסת הגודל שלנו מוטעית, וזאת בעיקר בגלל החשיפה לסרטי מבוגרים המציבים כסטנדרט אברי מין שהם מעל ומעבר לגודל הממוצע. בפועל הגודל הממוצע של הפין הוא קטן בהרבה ממה שאתם עשויים לדמיין.

הגודל הממוצע של איבר המין הגברי הוא כ-13.20–14.65 ס“מ (במצב זקפה). אך אפילו גברים בעלי איבר מין גדול מהממוצע עשויים להרגיש כי איבר המין שלהם קטן מידי. זאת בעיקר בגלל מה שכבר הזכרנו, החשיפה לתרבות פורנו הגורמת לנו להאמין כי כל דבר מתחת לעשרים סנטימטר הוא קטן.

אך עדיין איננו יכולים להתעלם מהעובדה כי גברים רבים אינם מרוצים מהמצב ומוטרדים מגודלו של איבר המין. וגם אם אין ממש בעיה של חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך, עדיין כל גבר ישמח לקבל עוד קצת… וזוהי הסיבה מדוע ישנה התעניינות גדולה בטיפולי הגדלת איבר המין.

עד היום השוק נשלט על ידי טיפולים כירורגיים אשר ניתנו למקרים קיצוניים במיוחד, או פתרונות אחרים שאינם בטוחים או שאינם מביאים תוצאות. אך כיום בעזרת הזרקות חומצה היאלורונית לעיבוי הפין, ישנו פתרון המתאים לכולם.

שיטות לעיבוי איבר המין 

לפני שנדבר על השיטה בה אנו משתמשים אצלנו בקליניקה, הגדלת פין באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית, ברצוננו לסקור בקצרה את האלטרנטיבות הקיימות:

ניתוחים כירורגיים

הטיפולים הכירורגים הם בדרך כלל טיפולים המנתקים את הפין מן הרצועות המחברות אותו פנימה, ובכך מבליטים אותו כלפי חוץ ב 2-3 ס“מ. טיפולים אלו מיועדים לבעלי פין קטן במיוחד (מתחת ל 8 ס“מ).

כמו כל הליך כירורגי הם מביאים איתם רשימה ארוכה של סיבוכים אפשריים ותופעות לוואי, וכמובן תקופת החלמה ארוכה. למרות שמדובר בניתוח פשוט יחסית, עדיין יש צורך בתקופת החלמה של מספר שבועות. במהלך תקופת ההחלמה, יש איסור לקיים יחסי מין.

הסיכונים השכיחים הם צלקות, זיהומים ופגיעה במראה הפין בזמן זקפה. בניגוד להגדלת פין באמצעות חומצה היאלורונית, הניתוח הוא הליך בלתי הפיך.

סקרים שנעשו בחו“ל, בקרב גברים שעברו את ההליך, מראים אחוזי שביעות רצון נמוכים במיוחד. כאשר הסיבה העיקרית לאי שביעות הרצון היא העובדה שההליך אינו מגדיל את איבר המין אלא רק מבליט אותו כלפי כלפי חוץ.

השתלת שומן עצמי

עוד שיטה, שבעבר הייתה שכיחה יותר, היא עיבוי פין באמצעות השתלת שומן עצמי (שומן מגופו של המטופל). שיטה זה דורשת שני הליכים יחדיו. ההליך הראשון הוא שאיבת השומן, ואחריו השתלת השומן. שאיבת השומן יכולה להתבצע מאזורי גוף שונים בהם ישנם מצבורי שומן עודף, כמו למשל אזור הירכיים או הבטן.

השלב השני הוא השתלת השומן באזור הפין, דבר המוסיף לו נפח. אחת הדאגות המרכזיות של גברים העוברים ניתוחים בפין היא פגיעה בתחושה; דבר אשר יפגע ביכולת שלהם ליהנות מיחסי מין. מהבחינה הזו ההליך נחשב בטוח. אך מנגד זהו הליך המחייב ניתוח בהרדמה מלאה, הליך שבפני עצמו רווי סיכונים.

ההליך עצמו נמשך כשעה, ובדרך כלל כ-50% מהשומן שהושתל נקלט באזור. ניתוח זה דורש תקופת התאוששות ארוכה הנמשכת מספר חודשים. התוצאות יראו לאחר כשלושה חודשים, כאשר הבצקות ייעלמו והגמישות תחזור.

הניתוח צפוי להשאיר צלקות זעירות על איבר המין, באזורים שבהם בוצעו חתכים לצורך החדרת תאי השומן. כמו כן יתנו גבשושיות שומן על איבר המין, ניתן לטפל בהן באמצעות טיפול סטרואידי. במקרה של בעיות א-סימטרה, יהיה צורך בהליך כירורגי נוסף על מנת לתקנן.

גם במקרים בהם ההליך נחשב להצלחה, עדיין גברים רבים (ובנות זוגם) חשים מאוכזבים מהתוצאות. רקמות השומן אמנם יכולות לעבות ולהגדיל את איבר המין, אך הן מעניקות לו תחושה רכה ושומנית שאינה מספקת.

בעבר שיטה זו של עיבוי הפין באמצעות השתלת שומן עצמי הייתה שכיחה יותר, אך כיום בזכות החומצה ההיאלורונית פחות ופחות גברים מבצעים זאת.

כדורים ותכשירים 

בשוק ישנם כדורים ותכשירים שונים הנמכרים באמצעות האינטרנט תחת ההבטחה להגדיל את איבר המין. מבחינתנו הם יכולים גם להבטיח לעשות אתכם לצעירים יותר ועשירים יותר, כי בסופו של דבר מדובר בתעשייה המוכרת לכם חלומות חסרי כיסוי.

שום חברת תרופות מוכרת אינה עומדת מאחורי התכשירים והכדורים הללו. לא נערך שום ניסוי מעבדה ואין אף רופא אשר ימליץ לכם על טיפולים שכאלו. הכדורים והתכשירים השונים עשויים להכיל ויטמינים והורמונים, ולא אחת הרכבם לא ידוע.

לעתים גברים מתפתים לרכוש את אותם התכשירים, תחת המחשבה של ”אם זה לא יועיל – זה לא יזיק“. האמת שצריכה לא מבוקרת של חומרים שונים, גם כאשר הם ממקור טבעי, עשויה לגרום נזק.

ישנם גברים החווים תסכול כתוצאה מגודלו של איבר המין, ולכן מתפתים להבטחות השווא של משווקי התכשירים. אך בסופו של דבר, לאחר שנואשו מהבטחות השווא, הם מבינים כי הדרך ההגיונית ביותר טיפול שעומדים מאחוריו רופאים ומחקרים, ולא מודעות אינטרנט מפוקפקות.

שיטהיתרונותחסרונות
ניתוחים כירורגיים* תוצאות קבועות * יכול להגדיל את אורך ועובי הפין * יכול לשפר את הביטחון העצמי* הליך רפואי פולשני * כרוך בסיכונים, כגון זיהום, דימום, צלקות * עלות גבוהה * זמן החלמה ארוך
השתלת שומן עצמי* תוצאות יחסית קבועות * הליך פחות פולשני מניתוח * זמן החלמה קצר יותר* תוצאות פחות דרמטיות בהשוואה לניתוח * עלות גבוהה * ייתכן שהשומן ייספג חזרה עם הזמן * סיכון לסיבוכים, כגון זיהום או אי-סדירות בשומן המושתל
כדורים ותכשירים* זמינים ללא מרשם * קל לשימוש * עלות נמוכה יחסית* תוצאות זמניות * יעילות לא מוכחת * ייתכן שתופעות לוואי

שיטות אחרות להגדלת פין

ישנן עוד מספר שיטות הכוללות:

הגדלת פין באמצעות משאבות ואקום – משאבות אלו גורמות להזרמת דם אל הפין, ובכך גורמות לו להתנפח. אין כאן שום הליך הגדלה מלבד נפיחות זמנית אשר תחלוף זמן קצר לאחר הסרת המשאבה. יתר על כן, ישנו חשש כי שימוש תכוף במשאבה יגרום לפגיעה ברקמות האלסטיות של הפין.

תרגיליםישנה גם טכניקה המשלבת תרגילים הנעשים בעזרת היד, תוך כדי הפעלת תנועה אשר נועדה לדחוק את הדם מבסיס הפין כלפי מעלה. ניחשתם נכון, גם שיטה זו אינה מביאה תוצאות.

מכשירי מתיחה – ישנם גם מכשירי מתיחה המבטיחים להגדיל את איבר המין באמצעות מתיחה ממושכת לאורך זמן. השימוש במכשירים דורש מחויבות ארוכה של מספר שעות בכל יום, למשך חודשים רבים. ומבחינת התוצאות, לא ידוע לנו על שום מחקר שבדק את הצלחות השיטה או הסיכונים שבה.

בשורה התחתונה, כל מי שמתפתה לכל אותן שיטות אינטרנט, לא רק ששם את כספו על קרן הצבי, אלא גם מסתכן בנזק.

עיבוי הפין באמצעות חומצה היאלורונית

מול כל השיטות השונות, ישנה רק שיטה אחת העונה על כל הקריטריונים החשובים, והיא הגדלת פין באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית. שיטה זו נחשבת לבטוחה, יש לה תוצאות מוכחות, מעט תופעות לוואי, התאוששות מהירה וחזרה לפעילות. וזהו אינו טיפול בלתי הפיך.

הזרקות לעיבוי פין עושות שימוש בחומר המכונה Hyaluronic Acid. שמו של החומר נשמע קצת מרתיע, אך חשוב להבין במה מדובר ולמה הוא בטוח לצורך הזרקות לאיבר המין. למידע נוסף על חומצה היאלרונית לחצו כאן. הגדלת פין באמצעות חומצה היאלורונית תוסיף להיקף איבר המין כ-3 ס“מ בממוצע, כאשר התוצאות בולטות במיוחד כאשר הפין במצב רפוי.

עוד אחד מהיתרונות של הזרקות לעיבוי פין הוא שהטיפול אינו משאיר צלקות. יש לצפות לאדמומיות באזור ההזרקה, דבר שיחלוף בעצמו תוך מספר ימים. אך מעבר לזה אין שום סימנים וצלקות על איבר המין. כאשר מדובר בהשתלת שומן עצמי, צלקות הן חלק מהתהליך. בניתוח להגדלת פין באמצעות השתלת שומן עצמי, כל שנותר לכם לקוות זה כי הצלקות לא יהיו משמעותיות.

הגדלה או עיבוי? חומצה היאלורונית היא חומר המשמש לעיבוי ומילוי. למרות שאנו אומרים הגדלת הפין באמצעות חומצה היאלורונית, נראה כי יותר נכון להגיד עיבוי איבר המין. לאחר ההזרקה, עיקר השינוי יבוא לידי ביטוי בעיבוי הפין. השיפור באורכו של האיבר יהיה משמעותי בעיקר במצב רפוי. באופן כללי הפין יראה גדול ומרשים יותר. וזה מה שהכי חשוב.

כיצד ההליך מתבצע

לפני הכל השאלה היא היכן ועל ידי מי ההליך מתבצע. גם כאשר מדובר בהליך הנחשב לפשוט ובטוח, עדיין אין להתפשר בבטיחות ואין להקל ראש. חשוב לבצע אותו בקליניקה רצינית ועל ידי רופא מוסמך ומיומן.

בטרם מתחילים בהזרקה נהוג למרוח משחה מאלחשת על אזור הפין, על מנת למנוע כל תחושה של אי נוחות. ההזרקה תתבצע במספר דקות, בהליך מהיר הנמשך כ-30 דקות.

התוצאות הסופיות לא יופיעו באופן מיידי. בתחילה תופיע נפיחות שתרד תוך כמה ימים אך מצד שני החומצה ההיאלורונית צריכה זמן על מנת להתחיל לספוג את הנוזלים ולהתמלא בנפח. לאחר מספר ימים תתחילו לראות את התוצאות.

מתי ניתן לחזור לקיום יחסי מין?

גם אם אתם מתביישים לשאול, אנחנו יודעים שזה מה שעובר לכם בראש וזה הדבר הראשון שאתם רוצים לדעת.  יחסי המין הם חלק בלתי נפרד מחיינו, ואיכות חיי המין משפיעה על איכות חיינו. כך שהשאלה הזו בהחלט מוצדקת.

ההמלצה היא להימנע מקיום יחסי מין במשך שלשה ימים לאחר ההזרקה. זהו יתרון משמעותי, מכיוון שטיפולים אחרים דורשים הימנעות של כמה שבועות ואף חודשים. לאחר הטיפול המוצלח תוכלו לחזור וליהנות מיחסי המין, ללא חשש לפגיעה ברגישות איבר המין וללא פגיעה בהנאה. להפך, אתם תרגישו מלאי ביטחון ותחושה טובה. גם הפרטנרית (או הפרטנר) יחושו בהבדל.

האם הגדלת איבר המין משפיעה על יחסי המין?

האפקט המרכזי של הגדלת פין הוא התחושה והביטחון העצמי, ולכך ישנה השפעה חיובית על יחסי המין. אך יתר על כן, הרבה גברים שעברו עיבוי פין מדווחים על כך שהחומצה ההיאלורונית מעניקה להם גם אפקט השהייה ומאפשרת להם להחזיק מעמד יותר זמן.

הגדלת פין באמצעות חומצה היאלורונית אינה מוצגת כטיפול לבעיות זקפה, זאת למרות שגברים רבים מדווחים על שיפור בביצועים. אפשר לציין כי קיימים גם טיפולי הזרקות (בעיקר הזרקות PRP לפין) המסוגלים לתת פתרון לבעיה זו. וגם אלו בטוחים יותר על פני שיטות אחרות לטיפול באין אונות.

הנחיות למטופל אחר טיפול עיבוי פין

ההנחיות הנ״ל הן הנחיות כלליות בלבד, יש להצמד להנחיות הרופא המטפל.

איסורים והמלצות ב-24 שעות הראשונות לאחר הטיפול:

  • המנע מפעילות גופנית מאומצת.
  • אין לאונן, לעסות לשפשף את איבר המין.
  • אין לצרוך אלכוהול.
  • השתמש בקרח להפחתת הנפיחות במקרה הצורך.

איסורים ב-48 שעות הראשונות לאחר הטיפול:

  • אין להכנס לסאונה, לאמבטיה חמה או לג׳קוזי.

לאחר 72 שעות:

  • מומלץ לקיים יחסי מין וגינליים.

שבוע:

  • יש למנוע חשיפה ישירה לשמש.
  • יש לשטוף את איבר המין פעמיים ביום.

האם הטיפול לצמיתות?

הזרקות חומצה היאלורונית להגדלת פין אינן נחשבות כטיפול לצמיתות, ולמעשה זהו גם היתרון שלהן. מדובר בטיפול לזמן ארוך וסביר להניח שיהיה צורך לחזור שוב על פעולת ההזרקה אך כמות ההזרקה קטנה יותר בטיפולי המשך. למעשה גם הדבר מומלץ מכיוון שצפויה השפעה מצטברת המשפרת את התוצאות.

חומצה היאלורונית היא חומר המתפרק ונספג בגוף בהדרגה. זהו הליך אטי ולכן ניתן ליהנות מתוצאות הטיפול למשל חודשים רבים. אך חשוב לדעת כי במידה ואינכם מרוצים מתוצאות הטיפול, הטיפול הפיך לחלוטין. קיימים חומרים סותרים בהם ניתן להשתמש על מנת לסייע להתפרקות מהירה של החומצה ההיאלורונית. אפשר להחזיר את המצב לקדמותו.

אם נשווה לזאת לטיפול השתלת שומן עצמי, שם ישנה סכנה לגבשושית ואף א-סימטריה. במקרה שכזה, יש לתקן באמצעות ניתוח נוסף. ואיתו שוב תקופת ההתאוששות וכל הסיכונים הכרוכים.

הסיכונים בהגדלת פין

טיפולי הגדלת איבר המין באמצעות ניתוח או באמצעות הזרקות שומן נחשבים לבעלי סיכונים רבים. מטבע הדברים, גם מלווים בתופעות לוואי מרובות. ולכן גם אינם מומלצים.

מבין כל הטיפולים, הזרקות חומצה היאלורונית נחשבות לבטוחות ביותר. זהו הליך פשוט ומהיר, והחומר הוא חומר טבעי. תופעות לוואי וסיבוכים הם נדירים, אך כמו בכל הליך זוהי אפשרות שיש לקחת בחשבון.

הסיכונים בטיפולי עיבוי איבר המין באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית

  • התפתחות זיהום מקומי – תופעה נדירה, ניתן לטפל בה באמצעות אנטיביוטיקה. הליך סטרילי ומקצועי יסייע להפחית את הסיכוי להתפתחות זיהום.
  • מראה א-סימטרי – ריכוז לא נכון של חומר המילוי באזור מסוים עשוי ליצור מראה א-סימטרי. זוהי אינה נחשבת בעיה של ממש מכיוון שניתן לתקן באמצעות עיסוי או חומר מילוי נוסף.
  • כאבים ותחושת חומר זר בפין – תופעה נדירה, בדרך כלל מתרגלים לתחושה במהירות.

שימו לב ! חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת לקבל תמונת מצב מדויקת של הסיכונים. כמו גם על מנת לבדוק האם ישנם סיכונים מיוחדים הקשורים למצבכם הרפואי.

לסיכום

אם אינכם שבעי רצון ממידותיו של של איבר המין, תצטרכו לבחור בין השיטות השונות. כמובן כדי להשיג מראה מרשים מהמצב כיום. איננו כאן בשביל לשפוט אף אחד, אך ברור לנו כי חוסר שביעות הרצון יכולה לפגוע בביטחון העצמי ואיכות החיים, ואף לפגוע במערכות היחסים. להערכתנו זוהי פגיעה גדולה באיכות החיים, ולכן מוטב להתמודד עם הבעיה ולא להתעלם ממנה.

וכאשר לוקחים בחשבון את השיטות השונות, הסיכונים הטמונים בכל שיטה ותוצאותיה הסופיות, נראה כי השימוש בחומצה ההיאלורונית מסתמן כפתרון הטוב ביותר העומד לרשותנו כיום.

הגדלת פין עושים ב-PRP CLINIC

עיבוי איבר המין באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית הנו הליך בטוח עם מיעוט תופעות לוואי. אך יחד עם זאת, אין להקל ראש. אנו מדברים על הזרקה אל תוך איבר המין. את ההזרקה צריך לבצע רופא בצורה מקצועית ועל פי קווים מנחים ועדכניים.

כל ביצוע לא מקצועי ורשלני של הטיפול עשוי לגרום לחוסר שביעות רצון ובעיות בלתי צפויות. רוצים לעבות את איבר המין ולהוסיף לו נפח ונוכחות? עשו זאת במקום הנכון.

אנו מזמינים אתכם לעשות זאת במרפאת PRP CLINIC. לנו ניסיון רב בהזרקות חומצה היאלורונית לכל מטרה. מלבד הידע והניסיון המקצועי, אנו מציעים לכם סביבה נעימה ודיסקרטית בה תוכלו לבצע את ההליך ללא חשש.

הגדלת פין
5/5

רוצים ללמוד עוד על הגדלת פין? קראו כאן >>

הגדלת פין בטיפול חדשני ובטוח

שיפור הביצועים והביטחון העצמי באמצעות חומצה היאלורונית? הגדלת פין בטיפול חדשני ובטוח

הביטחון העצמי הוא גורם מרכזי באיכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. לעיתים, גברים רבים מרגישים חוסר ביטחון בנוגע לגודל איבר המין שלהם, מה שיכול להשפיע על התפקוד היומיומי, על המערכות הזוגיות ועל הביטחון העצמי. לשמחתנו, התקדמות הרפואה מאפשרת כיום פתרונות חדשניים ובטוחים לנושא זה, אחד מהם הוא השימוש בחומצה היאלורונית להגדלת פין.

למאמר >>
הזרקת בוטוקס לפין

הזרקת בוטוקס לפין

יש דברים שהמטרידים את כולנו, אבל אנחנו לא אוהבים לדבר עליהם. ואם אנו סובלים מהם, אנו תמיד נחשוב עליהם. והסטטיסטיקות מראות כי רוב הגברים סובלים מזה… או ליתר דיוק כל הגברים יסבלו מזה בגיל מסוים. אנחנו מדברים כמובן על בעיות זקפה ואין אונות, בעיות הפוגעות בתפקוד המיני. האם הזרקת בוטוקס לפין מביאה את הבשורה?

למאמר >>

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים