עיצוב ופיסול ישבן ע״י חומצה היאלורונית – הגדלת ישבן

עיצוב ופיסול הישבן ע“י חומצה היאלורונית הפך להיות הליך מקובל בקרב נשים וגם גברים המעוניינים בהגדלת ישבן או שיפור המראה האסתטי של הישבן. ישנם רבים החוששים מהליכים כירורגיים ושתלי סיליקון, והם מבינים כי זוהי הדרך הקלה, המהירה הבטוחה והזולה ביותר לצורך עיצוב הישבן.
תוכן העיניינים

לאחר שבשנות השמונים והתשעים של המאה הקודמת התרגלנו לתרבות הסוגדת לרזון, כיום ישנה עלייה בפופולריות של ישבנים מלאים ועסיסיים. נשים בעלות ישבן לטיני כמו של ג‘ניפר לופז זוכות לפופולריות רבה, ובעקבותיהן נשים רבות מעוניינות במראה של ישבן עגלגל ומלא; דבר שקשה להשיג רק בעבודה במכון הכושר. יש לא מעט מפורסמות הוליוודיות שעוברות טיפול מסוג זה. וכפי שאמרנו, לא רק נשים פונות אלינו למרפאה ומתעניינות בהגדלת ישבן, גם גברים רבים.

עיצוב ופיסול הישבן באמצעות חומצה היאלורונית מאפשר לשפר את צורת הישבן, גודלו, ופרטים שונים במראה הישבן. זהו יכול להיות מענה לבעיות של חוסר פרופורציה, נפילה ודלדול רקמות, הופעת צלוליט וסימני מתיחה. ההזרקה ניתנת בהתאם לתוצאות הרצויות, ולאחר ההזרקה ניתן להשיג שיפור משמעותי במראה הישבן.

ישבן ברזילאי (קרידיט לתמונה: אלכסנדר וייס)
ישבן ברזילאי (קרידיט לתמונה: אלכסנדר וייס)

 

כיום ישנה מודעות גדולה למראה חיצוני והקשר בין תחושות הדימוי העצמי והביטחון, לבין המראה החיצוני. נשים וגם גברים רוצים להיראות טוב ולהרגיש טוב. עיצוב והגדלת ישבן יכולים לסייע להם להשיג את המטרות הללו. והחדשות הטובות הן שמדובר בהליך פשוט ואפילו זול. אם חשבתם שהדרך היחידה היא השתלת סיליקון או הרמת ישבן ועיצובו באמצעים כירורגיים אחרים, ישנה דרך קלה ויעילה יותר לעשות זאת – הגדלת ישבן עם חומצה היאלורונית.

שיטות להגדלת ישבן

הביקוש לפיסול ועיצוב ישבן הביא את הרפואה האסתטית להציע מבחר של פתרונות. כל סוג של פתרון מביא איתו את היתרונות והחסרונות שלו, ויכול גם לתת מענה לצרכים או בעיות אחרות במראה הישבן.

אחת השיטות הוותיקות היא שימוש בשתלי סיליקון לצורך הגדלת ישבן ועיצובו, באופן דומה לניתוחי הגדלת חזה. שיטה זו נחשבת למוצלחת מבחינת היכולת להעניק נפח משמעותי ולשלוט במראה, אך הנושא קצת יותר מורכב. במקרים רבים יש לשפר את התוצאות עם השתלות שומן עצמי על מנת לתת את הפיסול הסופי. ומנגד, מדובר בהליך כירורגי עם כל הסיכונים ותופעות הלווי המלווים הליכים שכאלו. יש לציין כי זהו אינו הליך זול והוא דורש זמן התאוששות לאחר הניתוח. וגם לאחר ניתוח מוצלח, בעיות תמיד יכולות להתעורר בשתלים, למשל דליפה של הסיליקון מהשתל, זיהום, ועוד.

גם השתלת שומן עצמוני נחשבת לשיטה יעילה לצורך פיסול הישבן. היא נחשבת לפחותת תופעות לוואי, בהשוואה לשתלי סיליקון, מכיוון שזהו חומר טבעי המוצא מגופו של המטופל. אך זה לא מדויק, אמנם הזרקת השומן אינה גורמת לתופעות אלרגיות, אך בהחלט יתכנו תופעות לוואי רבות ואף חשש לזיהומים חמורים. בפועל הגדלת ישבן עם שומן עצמי היא הליך מורכב הדורש זמן ממושך בחדר הניתוחים ואף סדרת טיפולים לצורך השגת התוצאה הרצויה. השומן נשאב מאזור ”תורם“ בגוף, עובר תהליך עיבוד, ומוזרק אל הישבן.

ישנן עוד שיטות נוספות, אך השיטה שאנו רוצים להתמקד בה היא הגדלת ישבן ועיצוב באמצעות חומצה היאלורונית. שיטה העומדת מנגד השיטות האחרות ומציעה דרך קלה, פשוטה ומהירה לפסל את הישבן.

פיסול ישבן והגדלת ישבן עם חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית זוכה להצלחה רבה בתחומי הרפואה האסתטית. זהו חומר בטוח ויעיל לצורך מילוי נפחים, מיצוק העור ופיסול הפנים והגוף. היא משמשת למגוון טיפולים כמו למשל עיצוב לסת, מילוי שפתיים, והיום גם פיסול ישבן.

באמצעות הזרקות של חומצה היאלורונית לישבן, בנקודות שנבחרו בקפידה על ידי רופא, ניתן לפסל את הישבן. כך ניתן להוסיף לישבן עוד נפח, לתקן עיוותים שונים. בנוסף אפשר למתוח את העור ולהעניק לישבן מראה אסתטי יותר, וגם אפנתי יותר. עיצוב ישבן עם חומצה היאלורונית מאפשר להעניק לכל מטופל/ת פתרון אישי התואם להעדפות האישיות ומבנה הגוף.

החומצה ההיאלורונית היא חומר בטוח לשימוש, ואינה גורמת לתופעות אלרגיות. הסיבה העיקרית היא שזהו חומר שקיים בגוף באופן טבעי. החומצה המשמשת את ההזרקות מקורה בתהליכים ביולוגיים המתרחשים במעבדה סטרילית. זוהי חומצה שמיוצרת בגוף האדם באופן טבעי. בגוף האדם חומצה היאלורונית לוקחת חלק חשוב בתהליכים פיזיולוגיים שונים בגוף; רבים מהם קשורים למראה העור. ומסיבה זו הגוף אינו יוצר התנגדות לחומר. וזהו רק אחד היתרונות של פיסול ישבן ע“י חומצה היאלורונית.

ספיחת נוזלים היא תכונה טבעית של החומצה, היא מסוגלת לספוח עד פי 1000 ממשקלה! המשמעות של זה היא שבאמצעות הזרקת כמויות מזעריות של חומצה, ניתן למלא נפחים ולפסל את מראה הישבן.

כדאי גם לדעת כי חומצה היאלורונית נמצאת בשימוש בתחומי רפואה שונים, ולא רק למטרות אסתטיות.

הזרקות ישבן – למי זה מתאים

ישבן ספורטיבי (קרידיט לתמונה: דריה קלט)
ישבן ספורטיבי (קרידיט לתמונה: דריה קלט)

כאשר מדובר בפיסול ישבן/הגדלת ישבן באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית, ניתן להגיד כי הטיפול מתאים לכולם, נשים וגם גברים. בניגוד להליכים כירורגיים אין כאן בעיה של מגבלות בריאותיות היכולות למנוע מכם ליהנות מההליך. למשל שימוש בשתלים או הליך כירורגי אחר דורש הרדמה כללית, דבר שאינו מתאים לכל אחד. ואילו עיצוב ישבן בחומצה היאלורונית אינו דורש הרדמה כללית, לכל היותר משחה מאלחשת לשימוש מקומי.

אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי היכולת לפיסול הישבן והגדלת הישבן עם חומצה היאלורונית היא יותר מוגבלת. ברוב המקרים ניתן להשיג שיפור משמעותי, אך ישנם מקרים בהם דרוש פתרון בקנה מידה גדול יותר או עבור בעיות מיוחדות בהן אינן מנוס מהליכים כירורגיים.

כיצד מתבצע עיצוב ישבן בחומצה היאלורונית?

השלב הראשון הוא פגישת ייעוץ. על המטופל/ת להיפגש עם הרופא אשר יבחן את מבנה הישבן אל מול התוצאות הרצויות. זהו שלב של תיאום ציפיות בו מוודאים שאכן ניתן לעצב את הישבן עם חומצה היאלורונית ולהשיג את התוצאות הרצויות.

בהתאם למצופה, הרופא יקבע באילו נקודות תתבצע ההזרקה ובאילו כמויות. ההזרקה עצמה היא פעולה מהירה, אך בשל ריבוי נקודות ההזרקה הפעולה עשויה להימשך כ 30-60 דקות.

הגדלת ישבן ללא ניתוח היא אינה פעולה כואבת, אך תחושות הדקירה גורמות לאי נוחות זמנית. מסיבה זו בדרך כלל משתמשים בקרם בעל אפקט מאלחש המסייע לעבור את ההליך במינימום אי נוחות.

לאחר ההזרקה ניתן לחזור לשגרה מלאה, אין צורך בתקופות התאוששות. התוצאות מופיעות באופן מיידי, אך החומצה ההיאלורונית דורשת זמן לצורך ספיגתה ברקמה, לכן רק לאחר כמספר שבועות יראו התוצאות המרביות.

היתרונות של פיסול ישבן בחומצה היאלורונית

היתרונות של הגדלת ישבן עם חומצה היאלורונית הם רבים:

  • חזרה מהירה לשגרה – במקום תהליך כירורגי קשה הדורש ימי מנוחה והימנעות מפעילות, כאן ישנה חזרה מיידית לעבודה. ניתן אפילו לעשות זאת לפני יום העבודה.
  • אין צלקות – הגדלת ישבן עם חומצה היאלורונית אינה משאירה צלקות. החומר מוזרק בעזרת מחט דקה או קנולה, אין כאן סכין מנתחים ותופעות של צילוק.
  • חומר זמני בעל תוצאות ארוכות טווח – מצד אחד החומצה ההיאלורונית היא חומר זמני שנספג אט אט בגוף ואינו גורם לשינוי בלתי הפיך. אך מנגד ניתן ליהנות מתוצאותיו לטווח ארוך, כשנה עד שנתיים לרוב. תמיד ניתן לחזור על זריקת מילוי בתור טיפול משמר.
  • מותח וממצק את העור – זוהי לא רק הגדלת ישבן ! מדובר בפיסול קווי המתאר של הישבן, תוך כדי מתיחה, הרמה ומיצוק של העור. והתוצאה המתקבלת היא לא רק ישבן יפה, אלא גם נעים למגע ובעל תחושה טבעית.

רוצה לדעת עוד על טיפולים אסתטיים ? התקשרי למרפאת PRPclinic ונשמח לקבוע פגישת הכרות.

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים