הצערת כפות ידיים (פרופילו)

תוכן העיניינים

הצערת כפות ידיים נעשית באמצעות הזרקת חומר מילוי והתחדשות העור לגב כף היד, טיפול המסייע להעלים קמטים ולשחזר את המראה הצעיר של כף היד.

כולנו אוהבים לטפח את מראה הגוף, וזה נותן לנו הרגשה טובה. בין אם מדובר על עור הפנים או עור כפות הידיים, אנו תמיד רוצים מראה עור מתוח, בריא ונעים למגע. מי מאיתנו אינה משתמשת בקרמים שונים לצורך מריחה על עור הידיים והגוף. קרמים שכאלו מסייעים להזנת העור ושמירה על הלחות, אבל בואו נגיד את האמת – הם אינם יכולים לעצור את הזמן. אז מהן האפשרות להצערת כפות ידיים?

במהלך השנים מתרחשים שינויים ביולוגיים בגופינו. במסגרת השינויים ישנה התדלדלות של הרקמות הרכות ורקמות השומן התת עוריות. זה בולט מאוד במראה הידיים שלנו, אשר מקבלות מראה זקן במהירות. כאשר רקמות השומן התת עוריות מתדלדלות המראה של כף היד הופך להיות כחוש; הוורידים, הגידים והעצמות הופכים להיות בולטים מאוד על רקע העור שגם כן הפך לדק ושקוף יותר. תופעה ממנה סובלים גם נשים וגם גברים.

למעשה כפות הידיים הן אחד המקומות הראשוניים בהם באים לידי ביטוי סימני הגיל, עוד לפני עור הפנים. הסיבות לכך קשורות למבנה המיוחד של כפות הידיים, השימוש התכוף בהן והחשיפה לשמש; גם כאשר הגוף כולו מכוסה בבגדים, ברוב הזמן כפות הידיים נחשפות לשמש.

אז אמנם אין קרם למריחה אשר יכול לתקן את המצב, אך בהחלט ישנם טיפולים להצערת כפות הידיים (hand rejuvenation), טיפולים אשר יכולים להחזיר את גלגלי הזמן לאחור. גם אם כפות ידיכם הפכו לכחושות ומבוגרות, ניתן לשפר את המראה בעזרת טיפול פרופילו – טיפול מילוי כפות הידיים. טיפול אשר יטשטש את סימני הגיל ויביא למראה צעיר יותר, ואיתו גם תחושה טובה.

הצערת כפות ידיים ללא ניתוח

לא אחת אנו פוגשים נשים רבות החולמות על מראה צעיר ואטרקטיבי יותר של הידיים. אך כמו גם בטיפולים אחרים הן בטוחות כי מדובר בהליך כירורגי מסוכן, יקר ומרובה תופעות לוואי. אז גם כן יש לנו משהו לחדש לכן – ניתן לבצע הצערת כפות ידיים ללא ניתוח ! זה פשוט יותר, מהיר יותר, בטוח וזול יותר, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

הצערת כפות ידיים ללא ניתוח מתבצעת בימינו באמצעות פרופילו (Prophilo), חומר המבוסס על חומצה היאלורונית, אך נחשב לפורמולה מתקדמת יותר. הוא מביא איתו את היתרונות של חומצה היאלורונית, אך מביא לשיפור גדול יותר במראה העור מאשר טיפולי חומצההיאלורונית סטנדרטים.

זהו חומר המכיל ריכוז גבוה של חומצות היאלורוניות בעלות שרשראות קצרות וארוכות; אלו הם הבדלים כימיים הנבועים מתוךשיטות הייצור, אך מה שמעניין אותו הוא היכולת של החומר להעניק לעור מראה גמיש, מוצק, חלק ונעים למגע. זאת תוך כדי שמירה על קלות השימוש והבטיחות בהזרקות החומר.

הצערת כפות ידיים באמצעות פרופילו מאפשרת להפחית אתנקודות ההזרקה ולקצר את ההליך לדקות בודדות. החומר נספג היטב ברקמות ומתפזר בצורה אחידה, המביאה לתוצאות משופרות. חומר זה משמש במגוון טיפולים אסתטיים ולא רק לצורך הצערת עור הפנים.

מה ההבדל בין פרופילו לבין חומצה היאלורונית רגילה ? לצד ההבדלים הכימיים, שיטות הייצור ואופן השימוש, ההבדל המרכזי הוא בדגשים של פעולת החומר. פרופילו משמש פחות לצורך מילוי נפחים, והוא אידאלי יותר עבור העלמת קמטוטי עור. זהו לא סתם חומר למילוי, אלא חומר המעורר שרשרת של תגובות חיוביות בעור, הוא מעלה את רמת האלסטין והקולגן ובכלל מעורר תהליכי התחדשות טבעיים.

הכירו את הקולגן והאלסטין – מדוע אנו מזכירים את הקולגן והאלסטין ומדוע הם כל כך חשובים להצערת העור? אלו הם חלבונים חשובים בגוף, הם נמצאים ברקמות שונות, וגם ברקמות העור. אך לצערנו, החל מגיל 30 ישנה ירידה בייצור הקולגן בגוף, וזוהי אחת הסיבות להזדקנות העור. פרופילו מאפשר להגביר את התהליכים הטבעיים של ייצור אותם חלבונים, ובכך מעורר תהליכים טבעיים המביאים להתחדשות העור.

שמירה על כפות הידיים עם קרם. צילום: לינדה פרברזה
שמירה על כפות הידיים עם קרם. צילום: לינדה פרברזה

למי מתאים הטיפול

הצערת כפות ידיים פרופילו מתאימה לנשים ולגברים הרוצים לשפר את מראה עור הידיים ולהעניק להם מראה צעיר יותר. אלו יכולים להיות אנשים בגילאים מבוגרים, אך גם צעירים בעלי מבנה גוף רזה לעתים סובלים ממבנה כף יד כחוש אשר נראה מבוגר מגילם.

מכיוון שאין כאן הליך כירורגי או שימוש בחומרים מסוכנים, הטיפול מתאים לכולם, כולל אנשים הסובלים מבעיות רפואיות ומחלות רקע. אך למען הסר ספק, במהלך פגישת הייעוץ תיבחן ההיסטוריה הרפואית של המטופל/ת על מנת למנוע כל בעיה חריגה.

כיצד מתבצע הטיפול

הצערת עור באמצעות פרופילו היא טיפול פשוט ומהיר המתבצע ללא כאבים וללא צורך באשפוז או זמן התאוששות. גם אין צורך בהכנה מוקדמת. ההכנה היחידה היא פגישת ייעוץ ואבחון בה בודקים את סוג העור ומקבלים המלצה על חומר המילוי המתאים ביותר לכף היד (קיימים גם חומרי מילוי אחרים עליהם הרופא יכול להמליץ).

לאחר ההחלטה על חומר המילוי והנקודות שבהן הוא יוזרק, הרופא המטפל מזריק אותו בעדינות ובצורה ממוקדת, בהתאם למבנה כך היד והקמטים אותם רוצים להעלים. זוהי פעולה של הזרקה ועיסוי החומר אל תוך רקמות העור. פעולה אשר עשויה להימשך דקות מעטות.

לאחר פעולת ההזרקה החומר מתחיל לפעול באופן מיידי, הוא מתחיל לספוח נוזלים ולמלא נפחים, וגם לעודד את התהליכים הטבעיים של התחדשות העור. שיפור משמעותי יראה לאחר שבועיים עד שלושה.

מיד בתום הטיפול ניתן לחזור לשגרה מלאה, ללא צורך בהתאוששות או מנוחה.

זהו טיפול ללא חתכים, ללא צלקות וללא שימוש בחומרים מסוכנים.

היתרונות של הזרקות פרופילו להצערת כף היד

מבין כל הטיפולים האסתטיים, זהו אחד הטיפולים הפשוטים ביותר. ניתן לבצע אותו במהירות, תוצאותיו מופיעות תוך זמן קצר והוא מחזיק לתקופה ארוכה של חודשים רבים. ניתן לחזור ולבצע הזרקה נוספת לצורך שימור לאחר כשנה, כאשר פוחתות השפעות החומר.

עוד יתרון חשוב של הצערת עור באמצעות פרופילו, היא שזהו יותר מחומר מילוי. השפעתו העיקרית היא בעידוד תהליכי rejuvenation טבעיים של ייצור חלבונים, קולוגן ואלסטין, ואלו מביאים לשיפור מראה העור והעלמת הקמטים.

פרופילו מבוסס בעיקרו על חומצה היאלורונית. זוהי אמנם גרסה משופרת, אך היא עדיין מתבססת על חומר טבעי שאינו גורם לתופעות לוואי או תגובות אלרגיות לגוף. מסיבה זו טיפולי הזרקת פרופילו וחומצה היאלורונית נחשבים לבטוחים ביותר. הם אפילו אינם דורשים זמן התאוששות כפי שאנו בדרך כלל רגילים לראות לאחר טיפולים אסתטיים מורכבים.

להחזיר לכף היד את המראה הצעיר

לסיכום, כולנו רוצים/רוצות ליהנות ממראה צעיר, כולל מראה הידיים שלנו. מראה ידיים מבוגר עשוי להביך אותנו בכל פעם שנושיט את ידנו ללחיצת יד, ובכל אינטראקציה חברתית. בעזרת טיפולי הצערת כפות הידיים ניתן להסיר את פגעי הזמן ולשחזר את המראה הצעיר של היד. אך בוודאי שאיננו רוצים/רוצו סיכונים; הליכים כירורגיים מסובכים, ובוודאי שלא סיכון לפגיעה בתפקוד כף היד. מסיבות אלו נשים וגברים בוחרים בהצערת כפות ידיים פרופילו.

רוצה לדעת עוד על טיפולי הצערת כף היד באמצעות פרופילו? התקשרו למרפאת PRPclinic ונשמח לקבוע פגישת הכרות.

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים