רדיאס וטיפול בחומר מילוי מבוסס סידן

מביטה במראה ונחרדת מהלחיים השקועות? ואולי גם הידיים נראות כחושות ומבוגרות? את לא היחידה המתמודדת עם תחושות אלו.
תוכן העיניינים

בואו נגיד את האמת, אף אחד ואחת מאיתנו אינו אדיש לשינויי הזמן. במהלך השנים הביולוגיה הטבעית שלנו מחוללת שינויים בגופנו, ואלו משפיעים על המראה החיצוני.

מידי יום גברים ונשים מסתכלים במראה, ומרגישים כי מראה העור והפנים משתנה ומזדקן; דבר היוצר פער בין התחושה הפנימית לבין הנראות החיצונית. והשינויים הללו גורמים לנו לנוע בחוסר נוחות, ולחפש אחר הטיפולים להצערת עור הפנים, הצוואר, החזה והידיים.

המראה של עור הפנים מושפע מאוד מכמויות הקולגן והאלסטין שגופינו מייצר. בגיל צעיר  הגוף מייצר אותם ללא הגבלה, וזוהי הסיבה שאנו נהנים ממראה עור צעיר ובריא. אך בסביבות גיל שלושים מתחיל תהליך הדרגתי של ירידה בייצור החלבונים. וזוהי התקופה בה מתחילים השינויים בעור הפנים, ואלו רק מחמירים עם הזמן. וכאן נכנסים לתמונה טיפולי המילוי אשר נועדו לפצות על אבדן הקולגן והאלסטין.

בעשורים האחרונים השימוש בחומרי מילוי הפך לדבר מאוד פופולרי, זאת בזכות הקלות שניתן לבצע אותם והיעילות הגבוהה. חומרי המילוי יכולים לתקן את איבוד הנפח והתדלדלות העור, ובכך לשפר באופן ניכר את מראה העור ולהעניק לו מראה צעיר יותר.

בעבר חומרי המילוי התבססו על זריקות בוטוקס, אך בשנים האחרונות חומרי המילוי התפתחו ושודרגו. כיום ישנו ביקוש גדול לחומרי מילוי שהם ביו-סטימולנטים, כמו למשל רדיאס – חומר מילוי מבוסס סידן.

הזרקה לפנים
הזרקה לפנים

ביוסטימולנטים – הרבה יותר מחומר מילוי

כיום תעשיית הקוסמטיקה והרפואה האסתטית מבינה בצורה טובה יותר את התהליכים הפיזיולוגיים המתרחשים בגוף. בזכות עובדה זו נסללה הדרך לשימוש בחומרי מילוי המשמשים כביוסטימלונטים. חומרים אלו מעודדים תהליכים טבעיים בגוף, ובעיקר ייצור קולגן ואולסטין, ובכך הופכים לחומרי מילוי בעלי השפעה אקטיבית. כלומר הם תורמים באופן פעיל לייצור החלבונים הדרושים לשיפור מראה העור.

רדיאס, PRP (טיפול ערפד) וחומרים אחרים נכנסים לתחום קטגוריית הביוסטימולנטים. חומרים אלו זוכים להצלחה רבה מכיוון שהם יודעים לתת מענה לטווח המיידי וגם לטווח הארוך. הם מאפשרים למלא נפחים, למתוח ולמצק את העור במהירות. אך יש להם תועלות נוספות הבאות לידי ביטוי לאורך זמן, הם מעודדים תהליכים טבעיים של התחדשות העור. תכונה זו מעניקה להם ערך מוסף, והופכת אותם לפתרון יעיל יותר עבור הצערת העור. השפעתם נמשכת זמן רב יותר בהשוואה לחומרים אחרים. ויחד עם זאת, אלו הם עדיין פתרונות בטוחים וקלים ליישום.

מה זה רדיאס

רדיאס (Radiesse) הוא השם המסחרי של חומר מילוי המיוצר בגרמניה. זהו חומר מילוי המבוסס סידן (קלציום הידרוקסיל אפטיט), ובאמצעות הזרקתו לעור ניתן למלא נפחים ולמצק את העור. או במילים פשוטות – להחזיר לעור את המראה הצעיר.

היתרון המרכזי של חומר מילוי זה על פני אחרים הוא התרומה שלו לייצור הקולגן והאלסטין.

המחקרים הקליניים הראו כי קלציום הידרוקסיל אפטיט יכול לסייע להגברת ייצור החלבונים, כלומר הוא מעורר תגובה טבעית הנותנת מענה לשורש הבעיה (הירידה בייצור כמות הקולגן והאלסטין).

היכולת לשנות את התנהגות הגוף ולגרום לו לייצר קולגן ואלסטין, כאילו היה צעיר בכמה שנים, מעניקה תרומה משמעותית למראה העור. היא מאפשרת לכם לשמר את התוצאות לאורך זמן. אפקט המילוי מורגש באופן מידיי, והערך המוסף מתפתח עם הזמן.

רדיאס מיוצר על ידי חברת Merz Pharma הגרמנית. החומר קיבל את אישור ה FDA, תו התקן האירופי והישראלי. הוא מאושר על ידי משרד הבריאות.

טיפול עדין ויעיל
טיפול עדין ויעיל

יתרונותיו של הרדיאס:

      • מעניק מענה מיידי לקמטים עדינים, בינוניים ועד עמוקים.

      • מעניק נפח, מתאים להרמה ופיסול עור הפנים.

      • טיפול המביא שיפור גם לטווח הארוך.

      • בטוח ובעל כל האישורים הדרושים.

      • תוצאות מוכחות מחקרית.

      • עמיד לאורך זמן רב, למעלה מחצי שנה.

    אזורי הטיפול

    באמצעות חומר מילוי מבוסס סידן ניתן להעניק מענה לאזורים שונים בעור הפנים והידיים.

        • מילוי אזור הרכות.

        • עיצוב והדגשת לחיים.

        • הדגשת קו הלסת.

        • מילוי קמטים בין האף לפה.

        • פיסול סנטר.

        • טיפול בקמטי הבעה.

        • מילוי נפח בידיים, הסתרת עורקים וגידים.
      קו לסת - אחד מהאזורים המטופלים
      קו לסת – אחד מהאזורים המטופלים

      כיצד מתבצע טיפול רדיאס

      טיפול מילוי מבוסס סידן כלל אינו מתחיל בזריקה. הוא מתחיל קודם כל בפגישת היכרות, פגישה המשרתת גם את הרופא וגם את המטופלים.

      במהלך הפגישה, אתם המטופלים יכולים לשמוע את כל ההסברים על הטיפול. לקבל מענה על כל שאלה ולהסיר את כל החששות. כך גם תוכלו להתרשם ממיומנותו וניסיונו של הרופא המטפל.

      ואילו הרופא יוכל להתרשם מעור הפנים או הידיים. לקבוע יחד אתכם מהן התוצאות הרצויות ובהתאם לכך לתכנן את הטיפול.

      ההזרקה עצמה היא הליך מהיר הנמשך מספר דקות. הרופא יזריק את החומר בנקודות הנדרשות, בהתאם למטרות הטיפוליות. מדובר בכמויות קטנות של חומר מילוי.

      טיפול רדיאס אינו כואבת במיוחד, אך על מנת להקל על תחושות הדקירה מורחים על העור חומר מאלחש.

      בסיום הטיפול אתם צפויים לחוש תחושה זהה לתחושה שמרגישים לאחר טיפול שיניים, זאת בגלל חומר ההרדמה שמכיל הרדיאס. תחושה זו עוברת לאחר כשעתיים.

      מעבר לזאת, ניתן לחזור לשגרה באופן מיידי.

      רדיאס, ההיבט הבטיחותי ותופעות הלוואי

      בכל טיפול אסתטי שאתם עוברים, עליכם תמיד להיות מודעים להיבט הבטיחותי ולתופעות הלוואי.

      הבטיחות ותופעות הלוואי מושפעים משני דברים מרכזיים, האחד הוא המקצועיות והאחריות של מי שמעניק את הטיפול.  וההיבט השני הוא הבטיחות של חומרי המילוי.

      ברמת העיקרון הזרקה של חומר מילוי לגוף עלולה לעורר תגובות לא רצויות. זהו המנגנון של הגוף כאשר חומר בלתי מוכר חודר אליו. אך דווקא מהבחינה הזו, רדיאס נחשב לחומר מילוי בטוח לשימוש, וכך גם מראה הניסיון המצטבר והמחקרים.

      הסיבה לבטיחות של הרדיאס טמונה בזה שהרכיב העיקרי בו הוא הקלציום. זהו מינרל אשר קיים בגוף באופן טבעי, ואינו נחשב בעיני הגוף כחומר זר ובלתי מוכר.

      שימו לב כי רדיאס מכיל גם חומר מאלחש (לידוקאין). זהו אותו החומר בו משתמשים רופאי השיניים, והוא גורם גם לתחושות דומות בעור הפנים כפי שאתם מרגישים לאחר טיפולי השיניים. אם אין לכם רגישות ידועה לחומר זה, אין ממה לחשוש.

      באחריותכם לוודא כי מי שמזריק את החומר הוא רופא, ויודע לעשות את הפעולות הדרושות בצורה מקצועית ומבלי לגרום לנזק או זיהומים.

      תופעות הלוואי

      למרות שחומר מילוי מבוסס סידן הוא חומר בטוח, תופעות לוואי תמיד יכולות להתרחש. ברוב המקרים תופעות הלוואי הן תופעות מקומיות החולפות מעצמן ואינן דורשות תשומת לב רפואית.

      עלולים להופיע שטפי דם ונפיחויות באזור ההזרקות. אלו יחלפו תוך מספר ימים. הרופא המטפל ינחה אתכם כיצד לעזור לנפיחויות לרדת.

      תופעת הלוואי המשמעותית ביותר תתרחש במידה והחומר הוזרק אל כלי הדם. אך זוהי בדיוק הסיבה שיש לבצע זאת אך ורק אצל רופא מיומן היודע היכן וכיצד להזריק. הזרקה של החומר אל כלי הדם עשויה לגרום לתופעות לוואי חמורות הדורשות התערבות רפואית.

      לסיכום, חומר מילוי מבוסס סידן מביא בשורה לנשים וגברים הרוצים לשפר את מראה העור ולהילחם בסימני ההזדקנות. הטיפול עונה על קשת רחבה של בעיות, מספק תקופה ארוכה של מראה משופר והוא בטוח לשימוש. וגם ההליך עצמו הוא קצר ומהיר.

      הזרקות רדיאס יחזירו את האיזון בין התחושה הצעירה שאתם מרגישים בִּפְנִים, לבין המראה החיצוני. כך תוכלו להרגיש מלאי ביטחון בכל פעם שתביטו במראה.

      רוצים לחוות מחדש את תחושת העור החלק והמלא? מוזמנים לפגישת ייעוץ במרפאת PRP CLINIC.

      רוצים לקבל מידע נוסף?

      אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

      אודות prpclinic

      PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

      טיפולים ריגנרטיביים