מחירון

PRPClinic

מחיר לפיסול אף, פנים, קו הלסת, עיבוי שפתיים ומילוי שקעי עיניים

מחירון להזרקת חומצה היאלורונית לאזורים שונים

הזרקות חומצה היאלורונית תפסו מקום נכבד בתחום האסתטיקה. בעזרת החומצה ההיאלורונית ניתן לבצע טיפולים רבים והתוצאות מעולות. אנשים רבים רוצים לשפר את המראה החיצוני שלהם ומתחילים להתעניין בפרטים לגבי אופי הטיפולים ולברר על מחיר פיסול אף, מחיר פיסול פנים, מחיר עיבוי שפתיים, מחיר פיסול קו לסת ומחיר מילוי שקעי עיניים.

במאמר זה ננסה לתת לכם תשובות על השאלות. אך לפני הכל כדאי לדבר קצת על מהות הטיפול ומהי בכלל חומצה היאלורנית.

מהי חומצה היאלורנית

חומצה היאלורונית (באנגלית  Hyaluronic Acid) היא חומר המצוי ברקמות חיבור, רקמות אפיתליות ועצביות בגוף. זהו חומר המיוצר על ידי הגוף, ולכן הוא חומר טבעי ובטוח לשימוש. תהליך ייצור החומצה ההיאלורנית מתרחש בקרום התא. לחומצה חשיבות רבה לפעולות ביולוגיות שונות בגוף. היא קשורה לתקשורת הבין תאית, תהליך התחלקות התאים ונדידת התאים בגוף.

לחומצה שימושים רבים בתחום הרפואה, ולא רק הרפואה אלא אפילו בתעשיית המזון. בתחום הרפואה היא משמשת לטיפול בבעיות מפרקים, ניתוחי עיניים וטיפול בפצעים. מאז שנות התשעים משתמשים בחומצה היאלורונית גם בתעשיית האסתטיקה.

עבור ענף האסתטיקה, חומצה היאלורונית משמשת כחומר מילוי, זאת בשל התכונה שלה לספוח נוזלים ומכיוון שתופעות לוואי הן נדירות והשפעותיה מחזיקות חודשים רבים. שימוש בחומצה היאלורונית עשוי לאפשר המנעות מהתערבויות כירורגיות. וזה גם משהו שעליכם לקחת בחשבון כאשר מתעניינים במחיר פיסול אף, מחיר פיסול פנים או כל טיפול מילוי אחר.

בעבר החומצה ההיאלורנית המשמשת לטיפולים הופקה מכרבולות של תרנגולות. הסתבר שיש בהן כמות גדולה של חומצה. אך לחומצה ההיאלורנית מכרבולות של תרנגולות היו חסרונות; היא גרמה להחדרת חלבון ממקור חי הזר לגוף, ועוררה תגובות אלרגיות. כיום לא משתמשים בחומצה היאלורנית המופקת מכרבולות של תרנגולות. כיום היא מיוצרת במעבדה בתהליך פרמנטציה בקטריאלית. תהליך סטרילי ובטוח יותר המעלה את איכות הטיפולים ומפחית את תופעות הלוואי.

החומצה ההיאלורנית סופחת נוזלים עד פי 1000 ממשקלה. בזכות זה אנו יכולים לבצע פעולות הזרקה קטנות המוסיפות נפח לאזורים המוזרקים.

מחירון חומצות כללי – בהתאם להמלצת הרופא כמענה לצורך

מזרק 1

1,500 מחיר עד 3 מזרקים
  • התאמה מדוייקת
  • מבוצע ע"י רופא
  • שימוש בחומר איכותי

4 מזרקים + 1 מתנה

7500
6,000 1,200 ש״ח למזרק
  • התאמה מדוייקת
  • מבוצע ע"י רופא
  • שימוש בחומר איכותי

7 מזרקים + 2 מתנה

13500
10,500 1,167 ש״ח למזרק
  • התאמה מדוייקת
  • מבוצע ע"י רופא
  • שימוש בחומר איכותי

* המחיר עשוי להשתנות במקרים מסויימים.

מה צריך לדעת על מחיר חומצה היאלורנית

בין אם מדובר במחיר עיבוי שפתיים, מחיר פיסול קו לסת או כל טיפול אחר בחומצה היאלורנית חשוב לדעת כמה דברים על המחירים:

ישנם יצרנים שונים של חומצה היאלורנית – אחד הדברים אשר יכולים להשפיע על מחיר מילוי שקעי עיניים, מחיר פיסול אף או כל הזרקה אחרת הוא סוג החומצה שבה משתמשים. ישנם יצרנים שונים ולא כולם בעלי אותה איכות. מובן שבתור צרכנים לא ברורים לכם ההבדלים והמידע לא נגיש עבורכם. זו אחת הסיבות מדוע מומלץ לעשות את הטיפול במקום מוכר, אצל רופא מוסמך.

הרופא המטפל – מבחינה רפואית הזרקת חומצה היאלורנית לגוף אינה שונה בהרבה מכל זריקה אחרת, אך אל תטעו לחשוב שכל אחד יכול לעשות זאת. על מנת לבצע טיפול מוצלח צריך לדעת היכן בדיוק להזריק ואיזו כמות. החומצה ההיאלורנית סופגת מים פי אלף ממשקלה, המשמעות של זה היא שאפילו טעות של 0.1 סמ“ק יכולה להשפיע בצורה דרמטית על התוצאה הסופית. תמיד נדרשות הזרקות מאוד מדויקות ומדודות, ולכן חשוב שזה יבוצע על ידי רופא מוסמך ומנוסה. כך שאם הציעו לכם מחיר פיסול פנים ברבע מחיר, כדאי שתשאלו את עצמכם כמה שאלות לגבי המיומנות והניסיון של הרופא וכמובן באילו חומרים הוא משתמש.

מבצעים ועונתיות – ישנן תקופות בהן ישנו עניין גובר בטיפולים קוסמטיים, וישנן תקופות בהן ישנו פחות ביקוש. בהתאם לכך הקליניקות עשויות לערוך מבצעי קידום מכירות ולעתים מציעות הוזלות מחירים ומבצעים שונים המעניקים הנחות לטיפולים שונים. כדאי לעקוב, אולי תמצאו הזדמנויות משתלמות.

אופי הטיפול – כל מטופל נזקק לטיפול שונה, הכולל כמות שונה של חומצה היאלורנית. נהוג לתמחר הזרקת חומצה לפי מזרק, לכן ככל שיש צורך ביותר חומר, כך העלויות יותר גבוהות.

מחירים לפי סוג הטיפול

מחיר פיסול אף

באמצעות הזרקות חומרי מילוי אנו יכולים לבצע תיקון של פגמים באף ולעצב אותו בצורה המתאימה להעדפותיכם האישיות. הדבר מאפשר המנעות מהליכים כירורגיים. כידוע הליכים כירורגיים הם בלתי הפיכים, יקרים ומסוכנים ולא תמיד מביאים תוצאות משביעות רצון. ובנוסף לכל יש להן תקופת התאוששות ארוכה. מחיר פיסול אף הוא אינו דבר יקר, בטח כאשר משווים אותו לעלויות הגבוהות של ניתוחים פלסטיים או לעלות האמתית שהיא תופעות הלוואי של הניתוחים הפלסטיים.

באמצעות הזרקות חומצה היאלורנית ניתן לתקן סוגים שונים של פגמים באף. ההליך מהיר ואינו דרוש תקופת התאוששות. גם אם אינכם מרוצים מהתוצאה, עדיין מדובר בהליך הפיך שניתן להמיס במידה והתוצאה אינה משביעת רצון – דבר שלא ניתן להגיד על ניתוחים פלסטיים. כך שישנן לא מעט סיבות מדוע לבחור בפיסול אף באמצעות חומצה היאלורנית.

כמה עולה פיסול אף באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית? מחיר פיסול אף נע בטווח של 2000-3600 ש“ח

מחיר פיסול פנים

איננו יכולים לעצור את הזמן, ולצערנו הזמן עושה את שלו וזה נראה גם  על עור הפנים. במשך השנים מתחוללים שינויים רבים בעור הפנים, הרקמות והשרירים בפנים. חלק גדול מזה תלוי בגנטיקה הטבעית, אך גם הרגלי חיים שונים יכולים לעשות את שלהם. וכתוצאה מזה אנו עשויים לקבל מראה עור פנים זקן ועייף. קמטים, עור נפול ולא מתוח, גורמים לנו להיראות מבוגרים ממה שאנו מרגישים בפנים. וכך נשים וגם גברים מחפשים אחר פתרונות לשיפור מראה עור הפנים. חלק בוחרים בהליכים כירורגיים, דבר שעולה לא מעט, ויש לו גם תופעות לוואי רבות. מי שרוצה להימנע מכל תופעות הלוואי וליהנות מטיפול בעל יתרונות רבים מעדיף לעשות פיסול פנים באמצעות הזרקות של חומצה היאלורונית.

כמה עולה פיסול פנים באמצעות חומצה היאלורנית? מחיר פיסול פנים נע בטווח של 4,000-15,000 ש“ח, בהתאם לאזור ההזרקה המבוקש.

מחיר עיבוי שפתיים

השפתיים מזוהות מאוד עם מראה חושני וצעיר, ואידאל היופי המקובל גורם לנשים לרצות שפתיים עסיסיות ומלאות.

נשים רבות הן בעלות שפתיים דקות וחסרות נפח אבל חולמות על שפתיים מלאות ובשרניות. וישנם גם השינויים המתרחשים במהלך השנים וגורמות לשפתיים לאבד את הזוהר שלהן. באמצעות הזרקות חומצה היאלורנית ניתן להעניק נפח וצורה לשפתיים, ולסייע לכל אחת לקבל את מראה השפתיים שעליו היא תמיד חלמה.  נשים בכל הגילים מתעניינות בטיפולים אלו והתוצאות נהדרות. ניתן להתאים את הטיפול לכל מטופלת ולהשיג את מראה השפתיים המושלם התואם לתווי פנייה ואישיותה של המטופלת.

כמה עולה עיבוי שפתיים באמצעות הזרקות חומצה היאלורנית? מחיר עיבוי שפתיים נע בטווח של 1700-2200 ש“ח.

שפתיים מושלמות
שפתיים מושלמות

מחיר פיסול קו לסת

במסגרת השינויים המתרחשים בפנים עם הגיל, ישנו אבדן של טונוס שרירי הפנים וירידה בקולוגן והאלסטין.

עצמות לחיים (pexels)
עצמות לחיים (pexels)

ואלו מביאים לרפיון של רקמות ואיבוד המראה המוצק, וגם שינוי בעצם הלסת. כתוצאה מהשינויים הללו הפנים מקבלות מראה נפול ועייף המכונה בפי רבים ’פני בולדוג‘. הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו ! ולכן רבים מתעניינים בטיפולים המחזירים לפנים את המראה המתוח והרענן, וכך ליהנות מהופעה חיצונית מושכת. פיסול קו לסת הוא אחד הטיפולים הפופולריים ביותר בתחום הטיפולים האסתטיים מבוססי חומצה היאלורנית.

כמה עולה פיסול קו לסת באמצעות חומצה היאלורנית? מחיר פיסול קו לסת נע בטווח של 2400-6000 ש“ח, כתלות במספר המזרקים הנדרשים להשגת התוצאה המבוקשת.

מחיר מילוי שקעי עיניים

מראה שקוע מתחת לעיניים מעניק לפנים מראה עייף ומבוגר. מבט אל העיניים הוא אחת מצורות ההתרשמות הראשונית, ולכן ברור מדוע בעיה זו מטרידה אותנו. זה מתרחש גם אצל נשים וגם אצל גברים, ולפעמים אפילו בגיל צעיר מאוד. באמצעות הזרקות חומצה היאלורנית ניתן למלא את שקעי העיניים, הדבר מקנה מראה צעיר יותר.

כמה עולה מילוי שקעים בעיניים? מחיר מילוי שקעי עיניים עולה כ-1800-2200 ש“ח.

לחסוך בצורה חכמה

מודאגת ממחיר עיבוי שפתיים?  חוששת ממחיר פיסול קו הלסת? אין צורך להתפשר על האיכות כשמדובר בבריאות שלך. גם הליכים פשוטים עלולים להפוך לבעיות חמורות וסיבוכים אם לא יבוצעו על ידי האנשים המתאימים ובתנאים המתאימים. אתם מוזמנים לפנות למרפאת PRPclinic לתאום פגישת ייעוץ ללא עלות.

אנו מתמחים בטיפולים אסתטיים המבוצעים על ידי רופאים מקצועיים. כל טיפול מתחיל באבחון מוקדם על מנת לבדוק את התאמת המטופל/ת לסוג הטיפול ועל מנת לבדוק את מאפייני הטיפול הרצוי. אנו מקפידים על הרמה המקצועית והרפואית הגבוהה ביותר.

ולצד הרמה המקצועית הגבוהה, אנו עושים את כל המאמצים לספק שירותים אסתטיים במחירים משתלמים מבלי להתפשר על האיכות והמקצועיות.

בכתבה זו תוכלו להתרשם משחקניות בהוליווד שדיברו על השימוש במילויים אסתטיים.

ליצירת קשר בנושא מילוי באמצעות חומצה היאלורונית, בוטוקס או טיפולים בנשירת שיער:
058-4664664