מחירון

PRPClinic

מחיר בוטוקס – כל מה שרצית לדעת

השאלה הראשונה היא כמובן לא מה מחיר טיפול בוטוקס אלא סוג החומר המוזרק, לא בכל מבצע בוטוקס מציעים לכם את אותו החומר; אנשים רבים עשויים לחשוב כי בוטוקס הוא חומר אחד ויחיד וכולם עושים את השימוש באותו החומר. אז בואו נתחיל מזה שהחומר המוזרק הוא רעלן הבוטולינום, זהו לפחות שמו המדעי. בוטוקס הוא אחד המותגים המוכרים בתחום, והוא הפך לשם גנרי עבור הרעלן.

במקומות רבים מדברים על הזרקת בוטוקס, אך לא בהכרח מדובר במותג בוטוקס. אצלנו במרפאה משתמשים במותג בוטוקס או דיספורט. לשני החומרים מטרה דומה אך מגיעים מיצרנים שונים ונבדלים אחד מהשני ביכולת הדיפוזיה שלהם (התפשטות החומר). חשוב להשתמש בחומר איכותי מיצרן מוכר בלבד, גם אם זה מייקר במעט את העלויות.

השאלה השנייה היא מי מבצע את הזרקות הבוטוקס. כמו כל הליך גם להזרקות בוטוקס יש סיכונים ותופעות לוואי, אך כאשר אנו מקפידים לבצע את ההזרקות ע״י רופא שהוסמך לכך בקורסים מקצועיים, אנו יכולים לצמצם את הסיכוי לסיבוכים, תופעות לוואי או טיפול רשלני. אצלנו במרפאה נוודא שאתם מתאימים לטיפול, ונבצע אותו בצורה מקצועית ומדויקת. אצלנו הכל נעשה על פי הוראות משרד הבריאות. גם אם מציעים לכם מבצע בוטוקס אטרקטיבי, עדיין אסור להתפשר על איכות השירות והמקצועיות.

מחיר בוטוקס לפי אזור הטיפול

בוטוקס במצח

טיפול פופולרי להעלמת קמטים במצח, מסייע להשיג מצח חלק ונעים למראה. מחיר הזרקת בוטוקס במצח הוא כ-600 ש“ח.

בוטוקס בצידי העיניים

טיפול להעלמת הקמטוטים המופיעים בצידי העיניים. מחיר בוטוקס בצידי העיניים הוא כ-600 ש“ח.

בוטוקס בין הגבות

טיפול שכיח בגילאי 30-50 המסייע להעלים קמטי הבעה שעדיין לא הפכו לקמטים קבועים. מחיר בוטוקס בין הגבות הוא כ-600 ש“ח.

טיפול בוטוקס בין הגבות
טיפול בוטוקס בין הגבות

מבצע בוטוקס 3 אזורים

כאשר מתעניינים במבצע בוטוקס לפנים, אנשים רבים מתעניינים בהזרקה ביותר מאזור אחד. אם כבר מטפלים בבעיות אסתטיות של קמטים בעור הפנים, אז ברור שנרצה לטפל בכל האזורים הבעייתיים ולא להתמקד באזור אחד, בעוד אנו מזניחים את האחרים. כמובן שזה לא נכון עבור כל המקרים, ישנם גם מטופלים ומטופלות בעלי בעיות נקודתיות. מכיוון שישנו עניין גדול בטיפולים משולבים,
אנו מציעים במרפאה מבצע בוטוקס 3 אזורים במחיר מיוחד ! 1,200 ש״ח בלבד לדיספורט ו-1500 לבוטוקס !

מבצע בוטוקס מאפשר לכם ליהנות מסדרת טיפולים מרוכזת החוסכת לכם זמן וכסף. כך תוכלו לטפל בכל הבעיות בפעם אחת וליהנות משינוי אמתי שיגרום לכם להרגיש טוב.

טיפול בוטוקס להזעת יתר

אחד השימושים של בוטוקס למטרות שאינן אסתטיות. הזרקות בוטוקס יעילות מאוד עבור אלו הסובלים מבעיות של הזעת יתר. עלות הטיפול משתנה בהתאם לאזור ההזרקה המבוקש.

מחירים:

מחיר לטיפול בהזעת יתר בבית השחי הוא כ 2500-4500 ש״ח.
עלות טיפול בהזעת יתר בכפות הידיים הוא כ 2500-4500 ש״ח.
טיפול בהזעת יתר בפנים נע בין 1500-3000 ש״ח.

המחיר תלוי באזור ההזרקה המדוייק (הזעת יתר במצח, הזעת יתר בצוואר, הזעת יתר בצידי הפנים או שילובים שונים בין האופציות הנ״ל).

הזרקת בוטוקס לטיפול במיגרנה

עוד אחת מהתועלות של הבוטוקס, החומר יעיל מאוד עבור אנשים הסובלים מהתקפי מיגרנה תכופים, כאלו שקיבלו אבחנה של chronic migraine. מחיר הזרקת בוטוקוס למיגרנה הוא כ-3000 ש“ח.

הזרקת בוטוקס לטיפול בחיוך חושף חניכיים (ummy smileg)

ניתן לטפל במצבים בהם בזמן החיוך הטבעי של המטופל, ישנו מתח מוגבר בשרירי הפנים הגורם לחיוך חושף חניכיים. ההזרקה משתקת את השריר שבו המתח המוגבר ועל ידי כך מסייעת להשיג חיוך טבעי ומושלם. 
מחיר הזרקת בוטוקס לטיפול בחיוך חושף חניכיים הוא 1200 ש״ח.

מחפשים/מחפשות מבצע בוטוקס במחיר משתלם? אתם מוזמנים לפנות אלינו למרפאה לפגישת ייעוץ עם רופא ללא עלות או לקבלת הצעת מחיר.
אתם יכולים גם לערוך השוואות מחירים. אל תשכחו לוודא כי מדובר במקום אמין והחומרים הנם חומרים מאושרים ואיכותיים.
מקום בו ישנו צוות רופאים מיומן ומנוסה העושה שימוש במוצרי רעלן הבוטולוניום של היצרנים המוכרים והאיכותיים.

השימוש בבוטוקס נפוץ גם אצל שחקניות הוליווד, רוצה פהעיף מבט ? הנה הן כאן.

רוצה פרטים נוספים ? 058-4664664

 
בוטוקס 3 אזורים מבצע
5/5