טיפול PRP לפנים – טיפול ערפד

בר רפאלי, קים קרדשיאן ואנג'ילנה ג'ולי הן רק חלק קטן מרשימת הסלבריטאיות העוברות טיפולי ערפד, PRP לפנים כחלק משגרת הטיפוח המחמירה שלהן. הטיפול הוא טיפול טבעי שבו משתמשים במרכיבי הדם שלך במטרה לעודד תהליכי צמיחה והתחדשות של תאי עור הפנים. PRP (Platelet rich plasma therapy) = פלזמה עשירה בטסיות.
תוכן העיניינים

טיפול PRP לפנים, הידוע בכינויו "טיפול ערפד" נקרא כך בין היתר עקב הדם שנשאר על פניהן של הכוכבות בצילום שהעלו לאינסטגרם. אפשר להעיף מבט כאן אם ממש רוצים.

מהן המטרות של טיפול PRP לפנים?

     

      • הצערת מראה עור הפנים

      • טשטוש צלקות

      • טיפול בפצעי אקנה

      • החלקת קמטים

      • הענקת מראה זוהר ורענן לעור הפנים

      • טיפול בפיגמנטציה

    טיפול ערפד באמצעות אקדח U225
    טיפול ערפד באמצעות אקדח U225

    מה הייחודיות של טיפול פלזמה לפנים?

    לנוזל הפלזמה יש סגולות רבות והוא תורם לתהליכי התחדשות, צמיחה וריפוי של תאי עור הפנים. הנוזל עשיר בטסיות, תאי גזע ופקטורי גדילה רבים. חומרים אלו תורמים רבות להתחדשות והצערת עור הפנים. הם מסייעים בטשטוש קמטים וצלקות, טיפול באקנה, הבהרת העור, יצירת קולגן, ומעניקים מראה זוהר ורענן לעור הפנים.

    אז איך בעצם טיפול ערפד מתבצע?

    טיפול PRP לפנים אורך כחצי שעה. במהלך הטיפול ראשית הרופא ייקח מנת דם של 6 מבחנות מזרוע המטופלת. כל מבחנה מכילה 10 מ"ל, כלומר הרופא לוקח בסה"כ 60 מ"ל דם לכל טיפול. את הדם שבמבחנות מכניס הרופא לתוך מכשיר צנטריפוגה. תפקידו של מכשיר זה הוא לסובב במהירות את הדם ולהפריד מתוכו את נוזל ה-PRP.

    לאחר סינון הפלזמה, הרופא יזריק אותה בחזרה אל פני המטופלת. ישנן שתי אפשרויות לביצוע ההזרקה. הראשונה והוותיקה יותר היא שימוש במזרק פשוט. בשיטה השנייה, שהיא המתקדמת והחדשנית יותר, משתמש הרופא באקדח הזרקה ייחודי. 

    טיפול באמצעות פלזמה עשירה בטסיות
    טיפול באמצעות פלזמה עשירה בטסיות

    האם עדיף לעשות טיפול PRP עם אקדח הזרקה או עם מזרק?

    שימוש באקדח הזרקה נחשב לטכנולוגיה מתקדמת ויעילה יותר בהשוואה לשימוש במזרק. יתרון השימוש באקדח הזרקה המבוסס על לחץ אוויר הוא פיזור אופטימלי של נוזל הפלזמה. עובדה זו מסייעת לשיפור זרימת הדם אל עור הפנים, מה שמסייע גם כן לתהליכי הרגנרציה.

    עיקרון נוסף עליו מתבסס השימוש באקדח הוא ביצוע דקירות שטחיות של העור, במטרה לעודד ייצור מוגבר של קולגן. ייצור הקולגן מסייע בהעלמת קמטים ומסייע למנוע את הופעתם העתידית. יש לציין גם כי בשל השימוש בטכנולוגיה מבוססת לחץ אוויר, השיטה נחשבת לעדינה יותר וכואבת פחות בהשוואה להזרקות המתבצעות עם מזרק רגיל. למזרק רגיל יש יתרון כאשר יש צורך בדיוק או לצורך הזרקת חומר שנקרש מהר, לדוגמא, במקרה של הזרקת iPRF.

    הזרקת iPRF לפנים
    הזרקת iPRF לפנים

    מה מייחד את PRPclinic ביחס למרפאות אחרות בטיפול ערפד?

    אנו ב-PRPclinic מאמינים שמחובתנו לספק את הטיפול המתקדם והיעיל ביותר לכל אחד מהמטופלים שלנו. אנו מבצעים בעיקר טיפולי פלזמה וטיפולי פיברין עשיר בטסיות.

       

        • טיפול ערפד לא כולל 2 מבחנות, אלא 6 מבחנות.

        • אנו משלבים בכל טיפול ערפד, בנוסף ל-PRP, גם הזרקת iPRF.

        • אצלנו קיים הציוד המתקדם ביותר בשוק כיום (מאד יקר), כך שניתנת לרופא האפשרות לבחור את הציוד שיאפשר לו לבצע את הטיפול בצורה הטובה ביותר.

        • המענה שלנו הוא מענה מיידי / מהיר מאד גם לפני וגם לאחר הטפיל לכל שאלה.

        • אנו ממוקמים במרכז הרפואי תל אביב, בקניון רמת אביב, כך שהתחבורה אלינו נוחה ויש חניה בשפע.

      כמה עולה טיפול ערפד לפנים? 

      מחיר טיפול PRP לפנים הוא 1200 ₪ לטיפול בודד או 3000 ₪ לסדרה של 3 טיפולים המתבצעים באמצעות אקדח הזרקה U225 או מזרק בהתאם למצב.

      כמה טיפולי PRP מומלץ לעשות?

      התשובה לשאלה זו תלויה מאוד במצבו ההתחלתי של המטופלת ובמה רוצים להשיג בטיפול. במקרים מסוימים ניתן להסתפק בטיפול אחד בשנה. במצבים שבהם רוצים לשפר באופן משמעותי את מרקם העור, ההמלצה היא לבצע שלושה טיפולי PRP עם מרווח של כחודש בין טיפול לטיפול.

      האם יש תופעות לוואי לטיפול PRP לפנים?

      יתרון בולט של טיפול בפלזמה הוא עצם היותו טבעי לגמרי ויעיל לאורך זמן. משום שנוזל הפלזמה למעשה מופק מדמו של המטופל ללא שילוב של חומרים נוספים, אין כל חשש משמעותי בביצוע הטיפול. אמנם המטופל עלול לעיתים נדירות לסבול מתופעות לוואי קלות בלבד, כמו למשל אדמומיות קלה או נפיחות קלה בעור הפנים, אך התופעות עתידות לחלוף כלעומת שבאו.

      למי מתאים טיפול ערפד?

      טיפול PRP לפנים מתאים לגברים ונשים כאחד. הוא אינו מתאים למטופלים הנוטלים מדללי דם. אם אתם סובלים ממחלות עור שונות – ההמלצה עבורכם היא להתייעץ עם רופא מנוסה בתחום טרם ביצוע הטיפול. כמו כן, אם אתם חוששים מזריקות ומראה של דם עלול לגרום לכן להתעלף – כנראה שזהו לא הטיפול המומלץ עבורכם…

      לקביעת תורים או לשאלות נוספות חייגו עכשיו 058-4664664.

       

       

      רוצים לקבל מידע נוסף?

      אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

      אודות prpclinic

      PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

      טיפולים ריגנרטיביים