כל מה שרציתם לדעת על מזותרפיה

כולם מזדקנים. השנים עוברות והשעון לא נעצר, זו עובדה. אבל מה לגבי עיכוב תהליך ההזדקנות?
תוכן העיניינים

מזותרפיה היא טכניקה רפואית לא פולשנית המבוססת על הזרקת חלבונים, ויטמינים ומינרלים ישירות לרקמת השומן התת-עורית. שיטה זו נועדה להקל על סימני הזדקנות במגוון אזורים כגון הפנים, הצוואר, החזה, הגב והידיים, והיא גם יעילה בקידום צמיחת שיער לאורך זמן.

הליך ויתרונות

תהליך הטיפול כולל שימוש במחט דקה מאוד, עד 2 מ"מ, לביצוע ההזרקות, במיוחד כאשר מטרת הטיפול היא בקרקפת. ההזרקות מיועדות להתמודד עם נזקים הנגרמים על ידי גורמים סביבתיים כמו חשיפה לשמש, מזג אוויר קשה, מוצרי שיער מזיקים ושינויים הורמונליים שחלים לאחר הריון ולידה. יתרון נוסף של מזותרפיה הוא שלא נדרשת הרדמה ומשך הטיפולים קצר, בין 15 ל-30 דקות. לאחר מכן אין צורך בתקופת החלמה משמעותית, וניתן לחזור לפעילות היומיומית מיד לאחר סיום הטיפול.

רקע היסטורי

מזותרפיה פותחה על ידי ד"ר מישל פיסטור, שהוביל מחקר בינלאומי בין השנים 1948 ל-1952. השיטה זכתה להכרה רשמית ב-1958 על ידי כלי התקשורת הצרפתיים, וב-1987 הוכרה על ידי האקדמיה הלאומית לרפואה של צרפת כהתמחות רפואית. מאז, השיטה הפכה לפופולרית באירופה ודרום אמריקה. כיום, כ-18,000 רופאים ברחבי העולם מבצעים טיפולי מזותרפיה.

יעילות הטיפול

כדי להשיג את התוצאות הרצויות, נדרשות מספר טיפולים במזותרפיה. חלק מהמטופלים עשויים לראות שיפורים אחרי רק שתי טיפולים, אך חשוב להקשיב להמלצות הרופא ולהשלים את סדרת הטיפולים המלאה. דבר זה מבטיח שהאזורים שנטפלו – הקרקפת או הפנים – יקבלו את הטיפול המדויק שהם זקוקים לו לשיפור איכות השיער, לעידוד השיער להישאר בפרקי זמן של רגנרציה וצמיחה של זקיקי השיער.

בטיחות ותופעות לוואי

טיפולי מזותרפיה לפנים ולשיער הם בין הטיפולים הבטוחים ביותר שמציעה המרפאה שלנו. הטיפולים כוללים תופעות לוואי מינימליות מכיוון שמוזרק כמות קטנה מאוד של נוזל, שלא משפיעה באופן משמעותי על מערכת הגוף (בניגוד לטיפולים אחרים כמו פינסטרייד).

תוצאות וטיפולים משלימים

תוצאות ראשוניות מטיפולי מזותרפיה ניתן לראות תוך 6-8 שבועות מתחילת הטיפול. לרוב, מטופלינו בוחרים לשלב מזותרפיה עם טיפולים משלימים, כמו הזרקות PRP או iPRF.

למידע נוסף על מזותרפיה ואובדן שיער, אנא צור קשר עם המרפאה שלנו בטלפון: 0584664664.

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים