לפניי ואחריי

PRPClinic

גברים ונשים רבים סובלים מנשירת שיער ומהידלדלות השיער, וכתוצאה מכף מפגיעה בביטחון העצמי ובדימוי הגוף שלהם, לכן חשוב לטפל בבעיה ולא להתעלם ממנה ולהזניח אותה, שהרי היא לא תחלוף מעצמה.
הסיבות להתקרחות הן רבות, החל מגורמים עליהם אנו יכולים להשפיע כמו ניהול אורח חיים לא בריא הכולל בתוכו כמות לא מספקת של שעות שינה, תזונה לא נכונה, או מתח נפשי מוגבר, ועד לגורמים עליהם אין ביכולתנו כמו תהליך ההזדקנות הטבעית והמטען הגנטי של כל אחד מאיתנו.

ישנם טיפולים רבים לבעיה, אחד הטיפולים המומלצים, החדשניים והמקובלים ביותר כיום הוא טיפול prp לשיער. טיפול prp הוא טיפול שבו לוקחים מדמו של המטופל, מזקקים ממנו מרכיבים מסוימים מהפלזמה הנקראים טסיות הדם, האחראיות ומקושרות לקרישת הדם, ומזריקים אותן בחזרה לקרקפת באמצעות מזרק או אקדח ומסייעים לזרימת הדם בקרקפת ומעודדים תהליכי התחדשות וצמיחה של זקיקי השיער. מטופלים רבים בוחרים בהמלצת המומחים המובילים בתחום לשלב טיפול prp לפני ואחרי השתלת שיער.

כאשר מבצעים טיפול PRP אחרי השתלת שיער, המטרה היא ראשית למקסם תוצאות השתלת שיער, ושנית למנוע נשירת שיער נוספת באזורים בקרקפת שעדיין לא הקריחו בזמן ביצוע ההשתלה והם צפויים להקריח בהמשך בשל הגנטיקה הידועה מראש. למטרות מקסום תוצאות, שימור השיער הקיים ומניעת התקרחות עתידית נהוג בדרך כלל לשלב בין טיפול תרופתי כגון שימוש בתרופות כמו פרופסיה, רוגיין ומינוקסידיל כמו גם נטילה סדירה של ויטמינים כגון דקל ננסי, ביוטין ועוד.

טיפול prp לשיער טומן בחובו יתרונות רבים, ביניהם:

טיפולים לדלילות שיער:

טיפולי תמיכה להשתלה:

מה זה בעצם השתלת שיער?

השתלת שיער היא ניתוח אסטטי שמטרתו לשוות מראה של שיער טבעי, צפוף ובריא לגברים ונשים הסובלים מהתקרחות. במהלך הניתוח, נלקחים זקיקי שיער מהחלק האחורי של הקרקפת, או מאזורים שבהם אין נשירת שיער או חשש לנשירת שיער עתידית, וזקיקי שיער אלו מועברים לאזורים קרחים בקרקפת שבהם יש נשירת שיער והידלדלות שיער מוגברת.

טיפול prp לפני השתלת שיער, לרוב יבוצע מכמה סיבות עיקריות. לעיתים דרגת ההתקרחות אינה חמורה מספיק ברמה שהמטופל כרגע הוא לא מועמד מתאים ועדיין לא ניתן לבצע השתלת שיער אך מנגד נשירת השיער מפריעה למטופל והוא מעוניין להאט אותה ולדחות את ההשתלה כמה שניתן. סיבות לחוסר התאמה זה למשל עשוי להיות גיל צעיר מדי או יכולת כלכלית מוגבלת המונעת מהמטופל לעבור השתלת שיער.

מטרת טיפול prp לשיער היא למנוע נשירת שיער, לעבות את זקיקי השיער הקיים ולעודד צמיחת שיער מחודשת. מטופלים רבים שואלים האם מומלץ לעשות טיפול prp אחרי השתלת שיער? התשובה היא בהחלט! קליניקות השתלת שיער רבות ממליצות על טיפול prp כטיפול משלים לאחר השתלת שיער. טיפול prp לשיער מתאים לגברים כמו גם לנשים ועליו להתבצע על ידי רופא מורשה מטעם משרד הבריאות בלבד.