השתלת שיער בישראל – כל מה שלא סיפרו לכם

עם התרחבות תחום השתלות השיער בישראל, מספר הקליניקות המבצעות השתלות שיער בישראל הולך וגדל בקצב מסחרר. זמינות גבוהה, התנהלות שוטפת מול הקליניקה בעברית, השתלת שיער ללא צורך לעלות על טיסה או לצאת לחופשה ממושכת מהעבודה – כל אלו הן רק חלק מהסיבות לבחור לעבור השתלת שיער בישראל. למרות היתרונות הרבים והברורים להשתלת שיער בישראל, חשוב לא להיות שאננים. צריך לזכור שבכל זאת מדובר בהליך רפואי שתוצאותיו הינן קבועות ! חובה לבדוק היטב מהו המקום הכי מתאים ומומלץ עבורך לעבור בו השתלת שיער בארץ. אז איך נדע איפה הכי מומלץ לעשות השתלת שיער בישראל? בדיוק בגלל זה אנחנו מביאים לפניכם את עשרת הדיברות לבחירת השתלת שיער בישראל:
תוכן העיניינים
השתלת שיער בישראל

בהשתלת שיער, תפסת מרובה לא תפסת

מהו תחום העיסוק העיקרי של הרופא? על פי משרד הבריאות והחוק במדינת ישראל כל רופא רשאי לבצע השתלות שיער, החל ממנתח פלסטי ועד לרופא שיניים! פלסטיקאים ורופאי עור הינם בעלי ההכשרה המתאימה ביותר לביצוע הטיפול. חשוב לבחור ברופא שעיקר עיסוקו ברמה היומיומית היא בתחום שיקום השיער והאסתטיקה. פחות מומלץ לעבור את הטיפול אצל רופא ילדים או רופא שיניים…

הכשרה

היכן התמחה הרופא בתחום השתלות השיער? תחום השתלות השיער בישראל הגיע אלינו לארץ מאוחר יותר באופן יחסי לשאר העולם המערבי. רופאים מובילים ואיכותיים ודאי בחרו ללמוד אצל קליניקות מוכרות ואצל רופאים בעלי שם ברחבי העולם. אל תתביישו ותשאלו היכן הרופא למד והתמקצע בתחום. אתם יכולים גם לבצע חיפוש בגוגל באנגלית על הקליניקה בה למד הרופא בו אתם מתעניינים וכך לקבל מושג לגבי איכות ומקצועיות הרופא המשתיל. כדאי גם להתרשם מסגנון העבודה של המורה ולראות האם אתם מתחברים לסגנון תוצאות השתלות השיער שהוא מציג.

גבר
לא בכל השתלת שיער יוצאים עם שיער מלא או טבעי

תבדקו החלטתם לעבור השתלת שיער בישראל? מעולה! לפני שאתם מחליטים איפה לעבור את ההשתלה, חשוב לבדוק, לבדוק, ועוד פעם לבדוק! חפשו בגוגל בעברית את שם הרופא או הקליניקה בה אתם מתעניינים לעבור את ההשתלה בתוספת מילים שונות בעלות קונוטציה שלילית, כגון: לא מרוצה, תביעה וכו’. רבים גילו רק בדיעבד על השם הרע הידוע לכל (חוץ מלהם עצמם, מסתבר) על הקליניקה בה בחרו מסיבה אחת פשוטה, הם כלל לא טרחו לברר… חשוב לזכור כי זקיק שיער מבוזבז לא יחזור בעד שום הון שבעולם.

תחשדו

אם מבטיחים לכם הרים וגבעות – תחשדו… התעניינתם אצל כמה קליניקות וכולן דחו אתכן בהסבר שאתם לא מתאימים מלבד אחת – תחשדו! אתם קירחים לגמרי עם אזור תורם דליל ומבטיחים לכם שאחרי ההשתלה יהיה לכם שיער צפוף ומלא – תחשדו! מבטיחים לכם שתהיה לכם צפיפות כמו בגיל 16? – תחשדו! מבטיחים לכם תיקון חינם במידה ולא תהיו מרוצים? שאלו את עצמכם אם באמת תרצו לחזור לטיפול אצל רופא ממנו אתם לא מרוצים… הרבה יותר קל להבטיח לכם את הירח ולקחת ממכם את כספכם מאשר לקיים.. אין 100% ברפואה, ומי שמבטיח לכם אחר פשוט מאוד משקר.

מה מחיר השתלת שיער כולל?

האם יש צורך בטיפולים משלימים לאחר ההשתלה? פעמים רבות הקליניקות ממליצות לבצע טיפולי PRP, או טיפולי I-PRF אחרי השתלת שיער במטרה למקסם את תוצאות השתלת השיער. הדבר נועד לעודד את תהליכי הריפוי וההחלמה ולהאט את קצב נשירת השיער הקיים (שלא הושתל). מומלץ לברר האם המחיר כולל טיפולים משלימים, אם לא מהי עלותם?

הזרקה עם אקדח הזרקה
טיפול PRP ו-iPRF

תתאזרו בסבלנות

אל תתפתה לתמונות נוצצות ופרסומים ממומנים ומטורגטים! היזהרו לא להתפתות לטכניקות מכירה אגרסיביות כמו המחיר הוא “רק השבוע”, “רק היום”, וכו’. חשוב לקבל את ההחלטה איפה לעבור השתלת שיער בנחת ולאחר בדיקה מקיפה כדי להיות שלמים עם ההחלטה ולקבל אותה מתוך בטחון מלא בקליניקה וברופא בהם בחרנו. לא חלילה להגיע למצב שבחרנו מרפאה כי הופעל עלינו לחץ כזה או אחר ונצטער על הפזיזות בעתיד.

טוב מראה עיניים

אחד היתרונות הבולטים של הבחירה לעבור השתלת שיער בישראל היא האפשרות להגיע לפגישת אבחון וייעוץ מסודרת בקליניקה, עוד לפני ההחלטה האם לעבור את הטיפול בקליניקה הרלוונטית או לא. אין תחליף להתרשמות הדדית פנים מול פנים, הן של המטופל מהרופא ומהקליניקה, והן של הרופא ממצב ההתקרחות של המטופל בטרם קבלת ההחלטה. פגישה מקדימה שכמובן לא מתאפשרת כאשר בוחרים לעבור השתלת שיער בחו”ל.

איכות ולא כמות

ישנם רופאים בעלי ותק בהשתלות שיער בישראל כבר משנת 2000. הבעיה היא שהם לא טרחו להתעדכן מאז… יותר חשוב לקרוא ולחפש המלצות וביקורות חיוביות ושליליות מאשר להסתכל על הנתונים היבשים. לדוגמא, שנות הניסיון וההכשרה. בארץ נוצר מצב אבסורדי שבו דווקא חלק מהרופאים המוכרים והוותיקים יותר מציגים לא פעם תוצאות השתלת שיער פחות מוצלחות בהשוואה לרופאים הצעירים והרעננים יותר בתחום. זאת בגלל שימוש בשיטות מיושנות וחוסר פנאי או רצון להתעדכן ולהשתכלל.

אם זה נשמע כמו ברווז, נראה כמו ברווז והולך כמו ברווז – זה כנראה ברווז…

פוסטים או תגובות שנוטפות ריח של שיווק ומפרגנות בצורה מוגזמת הן כנראה באמת תוכן שיווקי ולא פרגון טהור. איך מזהים תכנים שיווקיים שכאלה? מה, כבר אסור לפרגן?? בטח שאפשר! אבל אם נתקלת במישהו שממליץ בטירוף על הקליניקה, מודה על התגשמות כל החלומות ומשתף כי הפך למאושר באדם כשעוד לא עברו שבועיים מההשתלה…? כנראה שיש לו אינטרס לפזר המלצות ללא כיסוי על המרפאה. לכן חשוב להסתכל בעין ביקורתית על כל המלצה על מרפאות להשתלת שיער שלא שמעתם ממישהו שאותו אתם מכירים באופן אישי.

תכנון לעתיד

השתלת שיער מוצלחת היא כזו הלוקחת בחשבון את מצב ההתקרחות העתידי של המטופל. למה הכוונה? אם למשל אתה מקריח רק במפרצים, אבל אתה בחור צעיר ועל פי הגנטיקה הידועה מראש במשפחה אתה מבין שאתה צפוי להמשיך ולהקריח. חשוב לחשוב לא רק על כאן ועכשיו אלא גם על השנים הבאות. מס’ הזקיקים הזמינים להשתלה באזור התורם הוא מוגבל. זו לא חוכמה להשתיל כמות עצומה במפרצים בלי מחשבה על העתיד. אולי תראה נפלא למשך שנה, שנתיים או אולי אפילו יותר. אבל חשוב שתשאל את עצמך איך תרגיש אם תמשיך להקריח ולא יישארו לך מספיק זקיקים כדי לכסות את המשך ההתקרחות. האם תרגיש נוח לעמוד מול המראה? לכן חשוב לשאול ולהבין מה התכנון של הרופא מבחינת חלוקת הזקיקים והצורך בהשתלה נוספת בעתיד. מתעניינים בהשתלת שיער בארץ או בחו״ל ? תתקשרו… מה, זה עולה לכם כסף ? 058-4664664

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים