פיסול ועיצוב קו הלסת

תוכן העיניינים

פיסול ועיצוב קו הלסת הוא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה האסתטית. אין מדובר בפרוצדורה כירורגית המלווה בסיכונים גבוהים, אלא הליך פשוט המתבסס על הזרקות חומצה היאלורונית.

כולנו רוצים לשמור על מראה הפנים שלנו ! הרי בסופו של דבר הפנים הן כרטיס הביקור שלנו. איננו יכולים להתעלם מכך שלאורך השנים מתחוללים שינויים בתווי הפנים. כאשר איננו מרגישים בנוח עם מראה הפנים שלנו, הדבר פוגע לנו בביטחון העצמי ומשפיע על התחושות שלנו.

במהלך השנים מתרחשים שינויים במבנה הפנים כתוצאה מאבדן טונוס שרירי הפנים. ירידה בריכוזי הקולגן והאלסטין מביאה לרפיון הרקמות ואיבוד המראה המוצק ולשינויים במראה עצם הלסת. כתוצאה מכך אנו מקבלים מראה פנים נפול ועייף, המראה אותו אנו מכנים ’פני בולדוג‘.

בעזרת פיסול קו הלסת אנו יכולים להחזיר את מראה הפנים המוצק והמסותת ולהחזיר את הביטחון העצמי מול המראה. באמצעות הזרקת חומרי מילוי ניתן להעלים את מראה ’פני הבולדוג‘, לתקן בעיות אסימטריה, קמטוטים ומראה עור עייף. כך ניתן ליהנות מהופעה חיצונית מושכת ומלאת חיוניות, בדיוק כפי שאתם מרגישים בפנים.

פיסול קו הלסת (pexels)
פיסול קו הלסת (pexels)

מהי חומצה היאלורונית?

פיסול קו לסת מבוסס על הזרקת חומצה היאלורונית בכמות מדודה ובנקודות שנבחרו מראש בהתאם לתוצאות הרצויות. חומצה היאלורונית היא חומר הקיים בגוף האדם באופן טבעי. החומר חשוב לקיומם של תהליכים ביולוגיים שונים, אך ייצור החומר בגופנו הולך ופוחת עם השנים. אחת התכונות המרכזיות של החומצה ההיאלורונית היא היכולת שלה לספוח נוזלים. החומצה סופגת כמות נוזלים של עד פי 1000 ממשקלה. בזכות תכונה ייחודית זו ניתן להשתמש בה לצורך מילוי נפחים בפנים. לדוגמא, שימוש בה לעיצוב קו הלסת, לפיסול האף ולמילוי אזורים נוספים בפנים.

כיצד מתבצע פיסול לסת ללא ניתוח

בטרם הטיפול מתבצע אבחון, במהלכו הרופא המטפל בוחן את תווי הפנים וקו הלסת. המטרה לזהות את האלמנטים שהמטופלים מעוניינים לשנות. בהתאם לכך הרופא יבנה את תוכנית הטיפול בשיתוף עם המטופל/ת: היכן יש לבצע את ההזרקות ומהי הכמות הרצויה לקבלת תוצאות מיטביות.

כל מטופל מקבל טיפול בהתאמה אישית והוא שונה במספר המזרקים והאזורים בהם מוזרקת החומצה. טיפול ממוצע נמשך כשלושים דקות עד שעה. לאחר סימון אזורי ההזרקה הרלוונטיים בפנים, יחדיר הרופא קנולה אל פני המטופל, ויפעיל מנגנון המשחרר לידוקאין, כך שיאלחש את אזור ההזרקה והמטופל לא יחוש כאב במהלך הטיפול. לאחר מכן יעבור הרופא למלאכת הפיסול, שהיא אומנות של ממש.

באמצעות החומצה ההיאלורונית ניתן לבצע הרמה של עצמות הלחיים ובכך להדגיש אותן. זה גורם למתיחה של העור ומעניק לעור מראה מתוח וצעיר. הדגשת קו הלסת היא עבודה המצריכה מיומנות גבוהה על מנת להשיג את התוצאות הרצויות.

מה צריך לדעת על הטיפול ?

פיסול קו לסת הוא פתרון הזוכה לפופולריות רבה בקרב נשים וגברים, זאת בזכות התוצאות המהירות, עלותו הנמוכה ומיעוט תופעות הלוואי. חשוב לדעת שתוצאות הטיפול אינן נשארות לצמיתות. החומצה ההיאלורונית מתפרקת ונספגת בגוף, כך שבסופו של דבר קו הלסת ותווי הפנים יחזרו למצבם הקודם. זהו גם יתרון, זה מונע מצבים בלתי הפיכים בהם המטופל אינו מרוצה מהתוצאות. במקרה וישנו חוסר שביעות רצון מהתוצאה, ניתן גם להשתמש בחומרים המאיצים את התפרקות החומצה, או לחילופין להוסיף נפח עד להשגת המראה הרצוי.

ספיגת החומצה בגוף היא תהליך אטי, מה שמעניק לכן חודשים רבים של מראה פנים מוצק ומתוח. במידת הצורך ניתן לחזור על הטיפול עם היספגות החומר, ואין בכך כל סיכון.

כמה עולה פיסול לסת ללא ניתוח

העלות של פיסול קו הלסת באמצעות חומצה היאלורונית נקבעת בעיקר לפי מספר המזרקים הנדרשים לטיפול. הכמות משתנה ממטופל למטופל. הכמות נקבעת ע״פ מבנה הפנים וכמות החומר הנדרשת לצורך מילוי הנפחים החסרים והענקת המראה הרצוי. בנוסף ישנן חומצות הנחשבות איכותיות יותר מאחרות, ומחירן יקר יותר בהתאמה, מזרקים של חברות הנחשבות איכותיות יותר ישמרו על תוצאות הטיפול לזמן ממושך יותר, לכן חסכון בעלות החומר בטווח הקצר לא בהכרח ישתלם בטווח הארוך. טווח המחירים המקובל לעיצוב קו לסת נע בין 1,000-1,800 ש״ח למזרק.

כמה מזרקים צריך ?

התשובה משתנה בהתאם למבנה הפנים, גיל המטופל, האם עבר הזרקה לאזור בעבר או לא ועוד, אך ניתן לומר שלרוב הצורך הוא בהזרקה של 2-4 מזרקי חומצה לעיצוב קו לסת. לאחר פגישת האבחון הרופא יזריק ויעצב את קו הלסת. כעבור שבועיים המטופל יחזור לביקורת ובמידת הצורך הד״ר יוסיף מזרק נוסף עד לקבלת התוצאה המושלמת ולשביעות רצון המטופל. פיסול קו לסת ללא ניתוח היא הפתרון המשתלם ביותר הקיים כיום בשוק, ותוצאותיו עולות על אלו של טיפולים יקרים יותר. לצורך ההשוואה טיפולים כירורגיים נעים בטווח של כ 20,000 שקלים. וזאת לצד הסיכונים הכרוכים בהם, תופעות הלוואי ותקופת השיקום הארוכה, שהיא העלות האמתית.

עיצוב קו הלסת – רק אצל המומחים

אמנם הזרקות חומצה היאלורונית נחשבות לפרוצדורה פשוטה, אך עדיין חשוב לבצע אותן אצל המומחים. אין מדובר בזריקת קסם, אלא במיומנות עדינה של הזרקה בנקודות מתאימות שנבחרו בפנים. יש לדייק הן מבחינת המיקום והן מבחינת הכמויות, תוך כדי ביצוע התאמה אישית למבנה הפנים של המטופל וכמובן להעדפותיו האישיות.

הדגשת קו הלסת יכולה לעורר שינוי חיובי משמעותי במראה עור הפנים שלך. זהו טיפול פשוט המאפשר להשיב לאחור את גלגלי הזמן ולשמר את המראה הצעיר והמסותת של עור הפנים.

מעוניינים לעצב את קו הלסת ולהעניק לפנים מראה צעיר עם עור מוצק ומתוח? אין צורך לבצע הליכים כירורגיים מורכבים. פנו אלינו, בקליניקת PRP Clinic תוכלו לקבל טיפול אישי, מקצועי ומסור.

12 מפורסמות שעברו טיפול בפילר.
אולי יעניין אותך, אנו מבצעים גם טיפולי עיבוי שפתיים, בוטוקס לפנים ו-PRP.

רוצה פרטים נוספים ? 058-4664664

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים