עיצוב עצמות לחיים ומילוי לחיים בחומצה היאלורונית

תוכן העיניינים

לאזור הלחיים, המתפרס על חלק ניכר משטח הפנים, קיימת חשיבות גדולה לנראות ולאסתטיקה של הפנים. לחיים מורמות, מלאות ומודגשות, מייצרות מראה צעיר, זוהר ואטרקטיבי. לעומת זאת, לחיים שטוחות, נפולות ובעלות קמטוטים – עלולות לשוות לתווי הפנים מראה עגמומי ואפור. זו הסיבה שלשמה קיים טיפול עיצוב עצמות לחיים וטיפול מילוי לחיים.

למה בעצם? זה לא מוזר, לנסות להרים עצמות בתוך הפנים? התשובה היא, כמו ביחס להרבה עובדות אסתטיות ־ אנושיות, נעוצה בהסבר האבולוציוני. נהוג לחשוב שלחיים מודגשות ומורמות נחשקות יותר מפני שהן מסמלות בגרות מינית. מבנה הפנים של ילדים/ילדות נוטה להיות עגלגל, רך, וללא קווי מתאר מובחנים. הלחיים "נבלעות" ביחד עם יתר המאפיינים בפנים.  בניגוד לכך, מראה בוגר מאופיין בצורה מודגשת ומובלטת של הלחיים.

אך למעשה, ההסבר הרלוונטי יותר לעיצוב עצמות הלחיים, שגם הוא נכון לטיפולים אסתטיים באופן כללי, הוא ההסבר הבא: הטיפול פשוט גורם למטופלים להרגיש יותר טוב. יותר יפים, יותר נחשקים, יותר מושכים. המראה הפיזי המשופר גורם לעלייה בביטחון העצמי. וזו, לדעתנו, סיבה טובה מאוד. 

אז איך עושים את זה? ישנן כמה שיטות לעיצוב עצמות לחיים. אחת השיטות המוצלחות והפופולריות ביותר בימים אלה היא מילוי ועיצוב לחיים בחומצה היאלורונית, חומר טבעי המוזרק לעור הפנים ומאפשר העלאת נפח, מתיחה והדגשה של הלחיים. באופן הזה ניתן "לעצב" את מסגרת הפנים, להדגיש ולהבליט במקומות הנכונים, והכל בהתאם לרצון של המטופל, ולמיטב הבנתו של הרופא המטפל. 

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא חומר המופרש באופן טבעי בגוף האדם. היא בעלת חשיבות קריטית לתקינות תהליכים פיזיולוגיים שונים, ביניהם: תיקון רקמות, תפקוד הסחוס במפרקים, ושמירה על לחות העור. בשנים האחרונות נעשה שימוש רחב היקף בחומצה ההיאלורונית, כחומר למילוי אזורים שונים בפנים, לצרכים אסתטיים שונים ומגוונים. 

למי הטיפול מתאים?

מילוי ועיצוב עצמות לחיים מתאים לכל גבר או אישה מעל גיל 18, שמעוניינים בשינוי אסתטי בנראות הפנים, על ידי הדגשה והרמה של עצמות הלחיים. הטיפול יכול להוות פתרון קוסמטי מצוין במגוון רחב של מקרים: גם עבור נשים צעירות שמעוניינת בשדרוג למראה הפנים הטבעי שלהן, עבור נשים מבוגרות יותר, שסובלות משינויים בצורה המקורית של הפנים בשל תהליכי הזקנה, כתוצאה מאובדן עצם והידלדלות מסת שריר, וכמובן גם עבור גברים שאינם מרוצים ממבנה הפנים שלהם ומעוניינים לקבל את מראה עוצמתי ודומיננטי יותר. 

עיצוב עצמות לחיים (pexels)

יתרונות הטיפול 

הפופולריות הרבה שצבר הטיפול לעיצוב עצמות לחיים באמצעות חומצה היאלורונית נובעת ישירות מהיתרונות הרבים והמרשימים של הטיפול:

  • יצירת צורת V לפנים 
  • עיצוב צורת הפנים לאחר שינויים הנובעים מתהליכי הזדקנות
  • העלאת נפח בלחיים
  • הדגשת מסגרת הפנים
  • תיקון פגמי סימטריה
  • החלקת קמטי אף 
  • הליך פשוט וללא התערבות כירורגית
  • הליך הפיך
  • הזרקה באמצעות חומר טבעי ובטוח
  • מחיר אטרקטיבי ושווה לכל כיס

מהלך הטיפול במילוי ועיצוב עצמות לחיים

  • השלב הראשון: פגישת ייעוץ בקליניקה. בביקור זה, הרופא המטפל מקבל תמונה מלאה על מצב המטופל: המטרה בביצוע הטיפול, רגישויות רפואיות (אם ישנן) וכיוצ"ב. לאחר פגישה זו הרופא מגבש בשיתוף עם המטופל תכנית טיפול מפורטת. 
  • השלב השני: הטיפול עצמו. מוזרקות כמויות מדודות של החומר לאזורים הייעודים באזור הלחיים. אנו משתמשים בסטילאג׳, חומר המגיע עם כבר עם הרדמה מקומית, כך שאין צורך באלחוש.
  • משך הטיפול: הטיפול נמשך כחצי שעה לערך סך הכל (ההזרקות עצמן נמשכות כמובן פחות), לאחר 10-14 ימים, תגיעי לביקורת והרופא יוסיף עוד חומר מילוי בהתאם לצורך.
  • תופעות לוואי: ההזרקות עלולות לגרום לנפיחות, אדמומיות, ושטפי דם, תופעות החולפות במהרה (בין מספר ימים לשבוע בדרך כלל). 
  • משך השפעה:  השפעת הטיפול נותרת בדרך כל לתקופה של 4-6 חודשים, כתלות במצב ההתחלתי. לאחר מכן יש לבצע טיפולים נוספים, לחידוש ההשפעה של החומצה ההיאלורונית.

ומה לגבי בטיחות?

כאמור, עיצוב הלחיים נעשה באמצעות חומצה היאלורונית, חומר המופק בגוף באופן טבעי ובעל חשיבות בריאותית. על כן, הסיכוי לתופעות לוואי משמעותיות ונזקים רפואיים נמוך במיוחד. אכן, במהלך הטיפול מבוצעות זריקות לאזורים בהם עוברים כלי דם ועצב, אולם כאשר הן מבוצעות בידיים מנוסות, שעברו הכשרה מתאימה (כפי שנעשה במרפאה שלנו) – אין כל סיבה לחשוש.

עיצוב עצמות לחיים במרפאתנו

במרפאתנו, אנחנו מציעים טיפול עיצוב והדגשת עצמות לחיים בסטנדרט הגבוה ביותר. המשמעות: שימוש בחומרים הכי איכותיים, באמצעות רופאים בעלי הכשרה מיוחדת, ובהתאם לכל התקנים הקיימים. אם אתם מעוניינים לשדרג את מראה הפנים, שדרוג טבעי אך מורגש, ולהרים את הלחיים לרמות אחרות של יופי – פנו כבר כעת לפגישת ייעוץ, ולא תתחרטו.


12 מפורסמות שעברו טיפול בפילר.
אולי יעניין אותך, אנו מבצעים גם טיפולי עיבוי שפתיים, בוטוקס לפנים ו-טיפול PRP.

רוצה פרטים נוספים ? 058-4664664

רוצים לקבל מידע נוסף?

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

אודות prpclinic

PRP clinic הינה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים והזרקות PRP, iPRF, PRGF, CGF ומזותרפיה בתל אביב ובחיפה:

טיפולים ריגנרטיביים